×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی لارستان تا پایان امسال

تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی لارستان تا پایان امسال، به گزارش شهر مردم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی لارستان با تأکید بر اینکه ساخت این کتابخانه از مهرماه سرعت بیشتری گرفته است، گفت: بر اساس اعلام پیمانکار این کتابخانه تا پایان سال تکمیل و تحویل می‌شود.

محمد حسین فیروزی امروز، ۲۳ دی‌ماه در جریان سفر به شهرستان لارستان که به منظور حضور در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و آیین تکریم و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لارستان انجام شد، از روند ساخت پروژه کتابخانه مرکزی لارستان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: تغییر پیمانکار و زمانبر بودن تخصیص و تامین بودجه پیشرفت کار را کند کرده بود.

فیروزی افزود: با دستور ویژه استاندار فارس و همراهی شایسته اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، این پروژه از مهر ماه سال جاری سرعت بیشتری گرفته است و بر اساس اعلام پیمانکار تا دهه فجر و یا حداکثر پایان سال تکمیل و تحویل می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس تصریح کرد: تامین نیروی انسانی، تجهیز این پروژه بزرگ و تامین اعتبار آن از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس در حال برنامه‌ریزی است و تلاش داریم تا کتابخانه مرکزی لارستان در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شهر مردم،  پروژه کتابخانه مرکزی لارستان از یکی از بزرگترین پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی استان فارس است

 

 

 

true
true
تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی لارستان تا پایان امسال
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true