×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه قانون، انضباط، اقتصاد و اشتغال در گرو توجه به تعلیم و تربیت

توسعه قانون، انضباط، اقتصاد و اشتغال در گرو توجه به تعلیم و تربیت، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، مدیر کل آموزش و پرورش فارس، توسعه قانون، انضباط، اقتصاد و اشتغال را در گرو توجه به تعلیم و تربیت عنوان کرد.

مراسم جشن سپاس، توسط اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس، نمایندگان منتخی مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شیراز و رووسای نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز، جمعی از معلمان و دانش آموزان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس، گفت: غیرت، تلاش، ادب، آگاهی و فرهیختگی خصلت معلم‌هاست. معلمان بر جهالت و نادانی تاخته و کاخی از علم و ادب و دانایی برافراشته‌اند.

فرشید قاسمی در ادامه گفت: معلم‌ها، آرام آرام، فراگیران را  با پیام‌های توحید و یگانگی، شجاعت و حق‌جویی، فکوری، فداکاری و انسانیت آشنا می‌کنند. بدون شک، تعلیم و تربیت بنیان و اساس ارتقای یک نسل است و می‌تواند باعث رشد فرهنگی، اعتقادی، اقتصادی و اجتماعی جامعه بشود. اگر قرار است قانون، انضباط، اقتصاد و اشتغال توسعه پیدا کند باید به تعلیم و تربیت توجه شود.

*معلم روح تمدن‌شناسی و تمدن‌سازی را به جسم و جان مخاطب می‌دمد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز در این مراسم بر تمدن‌سازی و تمدن‌شناسی مخاطب با بهره‌گیری از تجارت معلمان تأکید کرد.

سید عبدالصمد موسوی با بیان این مطلب که در روز و هفته بزرگداشت مقام معلم، ناحیه سه شیراز با اجرای بیش از ۲۸ برنامه بدیع، سعی کرد یاد و خاطره استاد شهید مطهری را زنده کند و گرامی بدارد، گفت: امسال در شهر شیراز اتفاقات خوبی را در هفته معلم شاهد بودیم، شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز، سپاه پاسداران، نیروهای نظامی، پایگاه هوایی شهید دوران و همه آمدند و تبریک گفتند و فضای شهر را با بنرها و نوشته‌هایی مزین کردند به تجلیل و تکریم از معلم که این کار الگویی، ستودنی است و قدردانی می‌کنیم از آن‌ها که در کنارمان بودند و این کار بزرگ را به نسل‌های بعد آموزش دادند.

در این مراسم از فرهنگیان مقام‌آور در «پویش ایران فردای من»، تدریس خلاق، و فرهنگیان نمونه استان و ناحیه ۳ شیراز تجلیل شد جعفر قادری و روح‌ا… نجابت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، لطف‌ا… شیبانی فرماندار شهرستان شیراز، مدیر کل آموزش و پرورش فارس، مدیران نواحی آموزش و پرورش شیراز و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

نمایشگاه آثار تألیفی فرهنگیان ناحیه سه شیراز و طرح بوم دانش‌آموزان مدرسه پویش نیز در حاشیه این مراسم برگزار شد.

true
true
توسعه قانون، انضباط، اقتصاد و اشتغال در گرو توجه به تعلیم و تربیت
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true