×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع پنل‌های خورشیدی بین عشایر فارس

توزیع پنل‌های خورشیدی بین عشایر فارس، مدیر کل امور عشایر استان فارس از توزیع ۸۳۷ پکیج پنل خورشیدی در بین عشایر این استان طی دو سال اخیر خبر داد.

 

به گزارش شهر مردم عبدالحمید کریمی بیان کرد: به منظور تأمین روشنایی در بین عشایر فاقد برق استان فارس، سال گذشته ۷۵۰ پکیج خورشیدی و در سال جاری نیز ۸۷ پکیج با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان فارس و شهرستان شیراز توزیع شده است.

به گفته وی، از ۲۴ هزار متقاضی دریافت پنل‌های خورشیدی از عشایر فارس، طی دو سال گذشته ۸۳۷ دستگاه تأمین و در بین مناطق عشایری توزیع شده است.

مدیر کل امور عشایر استان فارس قیمت هر دستگاه پنل خورشیدی را حدود ۱۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ توسط دولت و حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از مبلغ یاد شده نیز توسط عشایر پرداخت می‌شود.

کریمی از مزیت‌های پنل خورشیدی ویژه عشایر را کم وزن بودن و همچنین قابلیت حمل آسان آن دانست و افزود: نصب این پنل ها توسط خود عشایر و به سهولت انجام می‌شود.

وی از دیگر مزایای پنل‌های خورشیدی را علاوه بر تأمین روشنایی قابلیت شارژ انواع لوازم برقی دانست.

به نقل از مهر، مدیر کل امور عشایر استان فارس ادامه داد: از ابتدای طرح توزیع پنل‌های خورشیدی تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه در بین عشایر فارس توزیع‌شده است.

true
true
توزیع پنل‌های خورشیدی بین عشایر فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true