×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید

تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید، در پی بارش شدید باران در شهر‌های جنوبی چین، ساکنان این شهر‌ها محل زندگی خود را تخلیه کردند.

 

به گزارش شهر مردم، رسانه‌های دولتی چین گزارش دادند که بیش از ۴۰ هزار نفر در استان سیچوان این کشور به دلیل بارش شدید و جاری شدن سیل تخلیه شده‌اند.، در پی بارش شدید باران در شهر‌های جنوبی چین، ساکنان این شهر‌ها محل زندگی خود را تخلیه کردند. بارش شدید باران که از روز جمعه نوزدهم آوریل آغاز شد، منجر به جاری شدن سیل در شهر‌های مختلف جنوب چین شد.

در شهر شائوگوان، استان گوانگدونگ در جنوب چین، بارندگی شدید در آخر هفته، موجب جاری شدن سیل در مناطق شهری و روستایی شد و بزرگراه‌ها را مسدود و ترافیک را مختل کرده است.
تصاویر رسانه دولتی چین نشان می‌دهد که امدادگران برای خروج ساکنان مناطق، با قایق مستقر شدند.
مناطق کم ارتفاع کینگویان و جائوکینگ، همچنین در استان گوانگدونگ، با بارش باران مواجه شدند. هنوز تلفات جانی این حادثه گزارش نشده است.
پیش بینی ها حکایت از این دارد که بارندگی در برخی مناطق تا فردا، دوشنبه ادامه داشته باشد.

این در حالی است که پیش تر نیز در تیرماه سال گذشته طوفان‌های شدید همراه با باران در مدت چند هفته گذشته مناطق مختلف چین را در برگرفته بود که باعث وقوع سیل و رانش گل و لای شد، خانه‌ها را ویران و زیرساخت‌ها را تخریب کرد و موجب شد تا چندین نفر را کشته شد. البته در آن زمان باران و سیل در چین در حالی اتفاق می‌افتد که چندین بخش دیگر از جهان شاهد بارش‌های فاجعه‌بار مشابهی شده بود که نگرانی‌های جدیدی را در مورد سرعت تغییرات آب و هوایی ایجاد کرد

در آن زمان نیز رسانه‌های دولتی چین گزارش دادند که بیش از ۴۰ هزار نفر در استان سیچوان این کشور به دلیل بارش شدید و جاری شدن سیل تخلیه شده‌ است.

true
true
تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true