×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تاسیس سازمان اقتصادی و رفاهی ویژه معلمان

تاسیس سازمان اقتصادی و رفاهی ویژه معلمان،  وزیر آموزش و پرورش در سفر استانی هیأت دولت به فارس گفت: دنبال تأسیس سازمان اقتصادی و رفاهی معلمان هستیم.

 

به گزارش شهر مردم، رضا مراد صحرایی امروز جمعه ۲۱ مهر در دیدار جمعی از فرهنگیان شیراز ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز به ویژه شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ علیه السلام، ادامه داد: اینکه ۲۵ درصد شهدای فارس را دانش آموزان تشکیل می‌دهند نشان اهمیت موضوع شهید و شجاعت در خانواده‌ها است.

 

صحرایی با بیان اینکه عبور از گردنه‌های سخت پیشرفت بدون کمک آموزش و پرورش ممکن نیست و اگر جامعه سالم می‌خواهیم باید مدارس را دنبال کنیم از خیرین مدرسه ساز تجلیل کرد و افزود: خیرین در ترسیم آینده کشور سهیم هستند و بستری را برای ساخت آینده کشور فراهم می‌کنند.

 

نماینده ویژه در سفر استانی هیأت دولت به فارس گفت: امروز اگر آسیب اجتماعی داریم ناشی از غفلت و ضعیف کردن مدرسه در گذشته است.

 

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیأت دولت به فارس گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به تنها سند رسمی نشان دهنده مسیر پیشرفت آموزش و پرورش تبدیل کردیم و در رتبه بندی آنچه انجام شد حد اقلی بود و برای معلمان هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم.

 

وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیأت دولت به فارس افزود: کمبود معلم در برخی مناطق به زودی حل خواهد شد، آنچه امروز در کمبود معلم می‌بینیم نتیجه تضعیف دانشگاه فرهنگیان در دوره‌های گذشته است.

 

وی گفت: امروز ما برای تقویت دانشگاه فرهنگیان هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم، در دانشگاه فرهنگیان باید طوری کار کنیم که تنها دغدغه ما تربیت دانشجو معلمان باشد نه اینکه دغدغه فضا و تجهیزات مسئله اول ما باشد.

 

وزیر آموزش و پرورش، گفت: نظام تعلیم و تربیت یک دستگاه فرهنگی اجتماعی است و یک نهاد سیاسی نیست لذا نباید در آموزش و پرورش سیاست زدگی حاکم باشد، سیاسی کردن عدالت آموزشی ظلم به مدرسه، به دانش آموز، به جامعه و… است.

 

عضو کابینه دولت مردمی سیزدهم ادامه داد: دنبال تأسیس سازمان اقتصادی و رفاهی معلمان هستیم.

true
true
تاسیس سازمان اقتصادی و رفاهی ویژه معلمان
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true