×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تأخیر چهار ساعته حرکت قطار‌ها در پاریس

تأخیر چهار ساعته حرکت قطار‌ها در پاریس، رعد و برق در پاریس موجب تأخیر چهار ساعته در حرکت قطار‌ها و در پی آن، مطرح شدن سؤالاتی در مورد نحوه مدیریت شرکت ملی راه آهن فرانسه در طول برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

به گزارش شهر مردم، شبکه تلویزیونی ب. اف. ام فرانسه گزارش داد رعد و برق در پاریس موجب تأخیر چهار ساعته در حرکت قطار‌ها و در پی آن، مطرح شدن سؤالاتی در مورد نحوه مدیریت شرکت ملی راه آهن فرانسه در طول برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

این هم از پایان سفری طولانی که ۲۴۲ دقیقه بیشتر زمان بُرد! الان ساعت ۰۳:۳۵ بامداد است و من بالاخره وارد تولوز شدم. قرار است ساعت ۱۹:۰۸ از مونپارناس حرکت کنم، اما همانطور که می‌بینید به علت مشکلات فنی به وجود آمده پس از رعد و برق، اغلب قطار‌ها تأخیر داشته اند.

به علت مشکلات فنی قطار ما پس از ۴۰ دقیقه تأخیر حرکت کرد. سایر قطار‌ها نیز پس از آن تأخیر داشتند. قطار سریع السیر ما به مدت طولانی در ۵۰ کیلومتری پاریس بدون حرکت مانده بود. به همین علت با ۲۴۲ دقیقه (چهار ساعت و دو دقیقه) تأخیر به مقصد رسیدیم.

در واقع برای این مسیر سفری هشت ساعته را تجربه کردیم! برای همین سؤالات زیادی در ذهن ایجاد می‌شود. نخستین پرسشی که در ذهن من ایجاده شده، این است که چطور ممکن است شرکت ملی راه آهن فرانسه (SNCF) نتواند یک رعد و برق را در شبکه فنی خود مدیریت کند.

سؤال دومی که مطرح می‌شود این است که با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی‌های المپیک پاریس، شرکت ملی راه آهن فرانسه چطور می‌تواند شرایط غیرقابل پیش بینی را مدیریت کند؟ چنین سؤالی به صورت جدی مطرح خواهد شد. در هر حال، قطاری که دیشب حرکت کرد، بامداد امروز به مقصد رسید. با این اوضاع تعطیلات را نیز پیش رو داریم!

true
true
تأخیر چهار ساعته حرکت قطار‌ها در پاریس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true