×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بورس لباس سبز پوشید

بورس لباس سبز پوشید، در معاملات روز سه شنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۴ هزار و ۳۱ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۴۵ هزار و ۷۵۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن بورس نیز با کاهش ۳ هزار و ۲۴۳ واحدی در رقم ۷۰۹ هزار و ۲۲۶ واحدی ایستاد. شاخص کل فرابورس با افت ۸۳ واحدی به رقم ۲۴ هزار و ۳۰۳ واحد رسید.

اما بازار سرمایه امروز چهارشنبه رشد کرد و شاخص کل با افزایش ۸۷۲۲ واحد به رقم دو میلیون و ۵۴ هزار واحد رسید. به گزارش شهر مردم ، بازار بورس در آخرین روز کاری هفته رنگ سبز به خود گرفت این در حالی است که طی دو ماه اخیر در اغلب روزها منفی شده بود.

امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۸۷۲۲ واحد افزایش یافت و در عدد دو میلیون و ۵۴ هزار و ۷۳۹ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم با رشد ۴۹۱۷ واحد به عدد ۷۱۴ هزار و ۱۷۰ واحد رسید. همچنین امروز بیش از ۲۵۸ هزار معامله به ارزش ۳۳۰۷ میلیارد تومان در بورس انجام شد.

فولاد، کگل، شپنا و شستا بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل داشتند. از نمادهای پرتراکنش می‌توان به شستا، خودرو، سصفها و فولاد نیز از نمادهای پرتراکنش امروز بودند.

روز چهارشنبه فرابورس ایران نیز ۱۴۶ واحد افزایش پیدا کرد و به عدد ۲۴ هزار و ۴۵۰ واحد رسید. تعداد معاملات فرابورس بیش از ۳۶۵ هزار فقره به ارزش ۴۵ هزار میلیارد تومان بود.

آریا، بپاس، خاور و سپهر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

 

true
true
بورس لباس سبز پوشید
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true