×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری مسابقه برای دختران در پیام‌رسان‌های داخلی

برگزاری مسابقه برای دختران در پیام‌رسان‌های داخلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در پیام‌رسان‌های داخلی ماهانه یک مسابقه برگزار می‌کنیم که از دختران می‌خواهیم موضوعات و موارد مورد علاقه خود را برای ما ارسال کنند.

به گزارش فارس آگاه، انسیه خزعلی در نشست تخصصی فعالان فضای مجازی در عرصه دختران با اشاره به پیروزی‌های بانوان تیم ملی هاکی‌ روی یخ گفت: من بازی‌های آنان را پیگیری می‌کردم و از این همه توانمندی شگفت‌زده بودم. این موضوع نشان‌دهنده قدرت فوق العاده‌ای است که در زنان ایرانی وجود دارد و در مقابل رقیبانی که به اشکال مختلف پشتیبانی می‌شدند، نشان دادند در صحنه‌ای که بخواهند مقاومت و ایستادگی‌ کنند، کسی جلودار آن‌ها نیست.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: این وعده را می‌دهم که از لحاظ آموزشی؛ چه آموزش‌های محتوایی و چه فنی به طور کامل از دخترانمان در فضای مجازی پشتیبانی خواهیم داشت.

خزعلی با اشاره به فعالیت پیامرسان‌های داخلی به ارتقای عملکرد بله از لحاظ دامنه اشاره کرد و گفت: وعده‌هایی دادند که امیدواریم محقق شود، از جمله اینکه برای بانوان زیرساخت بازار مجازی فراهم شود و برای صادرات با کشورهای دور و همسایه ارتباط مجازی داشته باشیم و بتوانیم محصولات بانوان را از این طریق معرفی کرده و وسیله ارسال آن‌ها را فراهم‌ کنیم.

در ادامه این نشست، دبیر کارگروه دختران معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده نیز به ارائه توضیحاتی درباره تشکیل کارگروهی در حوزه دختران در معاونت زنان از تیر ۱۴۰۱ پرداخت.

فاطمه ناظر افزود: ایجاد یک حرکت جریان‌ساز در حوزه دختران، نیازمند اتصال حلقه‌های میانی برای شناسایی نیازها و پیشبرد اهداف این حوزه در تعالی جایگاه زنان و دختران است. در همین راستا گروه‌های پژوهشی و نخبگانی تشکیل شده و محتواهای لازم را برای بانوان فراهم‌ کرده‌اند و مولفه‌های هویت‌ساز دختران را نیز شناسایی کرده‌اند.

به نقل از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده،دبیر کارگروه دختران معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به ایجاد ویترین دخترانه در پیام‌رسان‌های ایرانی خاطرنشان کرد: از طریق این ویترین، محتواهای تولید شده برای دختران به راحتی در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد همچنین محتواهای رسانه‌ای اعم از کلیپ و پادکست که توسط دختران تولید می‌شود، با وجود این ویترین، محصولات رسانه‌ای آنان بیشتر دیده می‌شود.

true
true
برگزاری مسابقه برای دختران در پیام‌رسان‌های داخلی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true