×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بارندگی‌های خفیف در مناطق شمالی فارس

بارندگی‌های خفیف در مناطق شمالی فارس، به گزارش شهر مردم، مدیر کل هواشناسی فارس، وضعیت دو الی سه روز آینده این استان را برای اکثر نقاط صاف و آفتابی پیش‌بینی کرد و گفت: در مناطق شمالی استان شاهد پوشش ابر و بارندگی‌های خفیف خواهیم بود.

مسعود حقیقت در گفت‌و گو با خبرنگارشهر مردم با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوای استان فارس گفت: برای دو الی سه روز آینده هوای صاف و آفتابی را برای اکثر نقاط استان فارس پیش‌بینی می‌کنیم اما در مناطق شمالی پوشش ابر و بارندگی‌های خفیفی را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه برای دو الی سه روز آینده پدیده آب و هوایی خاصی را در استان نخواهیم داشت، اضافه کرد: سردترین نقطه استان فارس شهرستان‌های زرقان و آباده با یک درجه زیر صفر و شهرستان لامرد با ۲۴ درجه بالای صفر، گرم‌ترین نقطه استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته هستند.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی که روز گذشته در استان فارس فعال بود در مناطقی همچون نورآباد، رستم و سپیدان بارش‌های مختصری را در پی داشت، افزود: در شهرستان‌های سپیدان  و نور آباد ممسنی یک میلی متر، رستم ۱.۸ میلی‌متر بارش باران از سامانه مذکور داشتیم اما قابل ذکر است که در برخی از مناطق شهرستان رستم تا ۱۵ الی ۱۶ میلی متر هم بارش باران ثبت شده است

true
true
بارندگی‌های خفیف در مناطق شمالی فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true