×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اعلام رسمی جایگزینی آذرپیرا با کامران قاسم‌پور در مسابقات جهانی

اعلام رسمی جایگزینی آذرپیرا با کامران قاسم‌پور در مسابقات جهانی، کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد به صورت رسمی نظر نهایی خود را در مورد وضعیت قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان به این فدراسیون اعلام کرد.

به گزارش شهر مردم، مسابقات جهانی کشتی آزاد روزهای ۲۵ تا ۲۸ شهریور در صربستان برگزار می‌شود. طبق چرخه انتخابی تیم ملی آزاد در وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور کشتی‌گیر منتخب برای شرکت در این رقابت‌ها بود که چند ماه قبل از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شد.

تشدید مصدومیت این کشتی‌گیر در یکی از تمرینات، منجر به اضافه شدن امیرعلی آذرپیرا به اردوی تیم ملی در وزن ۹۲ کیلوگرم شد تا در صورتی که قاسم‌پور به مسابقات جهانی نرسید، او نماینده این وزن تیم ملی در بلگراد باشد.

در حالی که در روزهای گذشته خبر قطعی نرسیدن قاسم‌پور به مسابقات جهانی منتشر شد امروز (ششم شهریور) کادرفنی تیم ملی آزاد رسماً به فدراسیون کشتی اعلام کرد که این کشتی‌گیر شرایط حضور در مسابقات بلگراد را ندارد.

قاسم‌پور کشتی‌گیر که در دو سال گذشته دو نشان طلای وزن ۹۲ کیلوگرم جهان را به دست آورده، به لحاظ مصدومیت دیگر مشکلی ندارد اما در وقت باقی مانده دیگر فرصتی برای رسیدن به آمادگی ایده آل نخواهد داشت. بنابراین امیرعلی آذرپیرا راهی صربستان خواهد شد.

قهرمان امیدهای جهان، چندی پیش در تورنمنت رنکینگ دار مجارستان در ۹۲ کیلوگرم محک خورده بود. او برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان ملی پوش خواهد شد.

به نقل لز تسنیم، مسابقات جهانی کشتی ۲۵ شهریور تا ۲ مهر ماه در کشور صربستان برگزار خواهد شد.

true
true
اعلام رسمی جایگزینی آذرپیرا با کامران قاسم‌پور در مسابقات جهانی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true