×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اعلام آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ(ع)

استاندار فارس ضمن حمله تروریستی  شاهچراغ به اقدامات امنیتی بیشتر برای حرم اشاره کرد و گفت: در این راستا تقویت هرچه بیشتر دوربین‌ها و ایجاد دستگاه‌های بازرسی بدنی بیشتر، عدم سکونت و حضور اتباع غیرایرانی در بافت ۵۷هکتاری حرم و استقرار دستگاه‌های چهره‌زنی و همچنین برگزاری مانور به‌جهت تقویت و آموزش نیروهای امنیتی مستقر در حرم در دستور کار است. لذا بر این اساس اعلام آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ(ع)، طبق اعلام اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، اتباع بیگانه ساکن در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حداکثر تا ۱۴ مهرماه نسبت به تخلیه منازل مسکونی خود مهلت دارند.

به گزارش شهر مردم، در این اطلاعیه اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس آمده است: اتباع خارجی ساکن در منطقه هشت شهرداری شیراز و اطراف حرم مظهر شاهچراغ (ع) حداکثر تا ۱۴ مهرماه فرصت دارند که نسبت به تخلیه منازل مسکونی و واحدهای صنعتی این محدوده اقدام کنند و در صورت عدم تخلیه برابر مصوبه شورای تأمین اقدام خواهد شد.

بر این اساس، کارفرمایان مالکان منازل و مشاورین املاک باید تا تاریخ مذکور نسبت به فسخ تمام قراردادهای منعقده و استرداد وجه اقدام کنند.

این اطلاعیه یاد آوری کرد، در صورت مشاهده هرگونه تبعه خارجی شاغل یا ساکن در محدوده منطقه هشت شهرداری، این افراد دستگیر و از کشور اخراج خواهند شد.

 

true
true
اعلام آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ(ع)
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true