×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز توزیع گوشت قرمز با قیمت مصوب در فارس

آغاز توزیع گوشت قرمز با قیمت مصوب در فارس، به گزارش شهر مردم، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از توزیع گوشت قرمز وارداتی با قیمت مصوب در این استان خبر داد.

مرتضی شریفی امروز، ۱۷ دی‌ماه با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز وارداتی با هدف کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار انجام شده است، افزود: از هفته گذشته توزیع گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه‌های منتخب طرح هفت‌واره و تعاونی‌ها آغاز شده است.

وی با تصریح اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته عرضه گوشت قرمز گرم و منجمد جهت تنظیم بازار به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ، ضمن توزیع گوشت مرغ منجمد روزانه مرغ گرم به قیمت ۸۸ هزار تومان در فروشگاه‌های منتخب عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در خصوص گوشت سفید نیز گفت: هماهنگی لازم با مجموعه شیلات و اتحادیه‌های زیر مجموعه جهت عرضه مستقیم ماهی صورت گرفته است.

شریفی در پایان با تأکید بر نظارت بیشتر بر بازار، از مردم خواست از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و سامانه مردم‌رسی به آدرس https://uu1.ir  موارد تخلف را اطلاع‌رسانی کنند..

از هفته قبل عرضه گوشت قرمز منجمد آغاز شده است و از روز قبل هم روند نزولی قیمت‌ها شروع شد به طوری که در هفته گذشته لاشه گوسفند بیش از ۲۰۰ هزار تومان قیمت داشت ولی اکنون بیشتر لاشه‌ها با قیمت کمتر از ۲۰۰ هزار تومان فروخته شدند.

به گزارش شهر مردم با توجه به نوسانات افزایشی در قیمت گوشت قرمز و اهتمام ویژه دولت در تأمین سبد پروتئین خانوار با قیمت مناسب، اقدام به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مناسب کرده است.

 

 

true
true
آغاز توزیع گوشت قرمز با قیمت مصوب در فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true