×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز اعزام دانشجویان اقماری علوم پزشکی به عتبات عالیات

آغاز اعزام دانشجویان اقماری علوم پزشکی به عتبات عالیات ، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از آغاز مرحله اول اعزام دانشجویان دانشکده‌های اقماری دانشگاه‌های علوم پزشکی به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش شهرمردم  از وبدا، دکتر جواد باقری گفت: در این مرحله ۹ کاروان از دانشجویان سراسر کشور در قالب سفرهای اردویی زیارتی ارزان قیمت و با حمایت معاونت فرهنگی، دانشجویی وزارت خانه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت افزود: بخش قابل توجهی از زائران اعزامی در این کاروان‌ها، زائر اولی هستند و امیدواریم برنامه اعزام برای سایر گروه ها در فضای دانشجویی کشور ادامه پیدا کند.

باقری گفت: در مرحله اول اعزام‌ها قریب به ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت بهداشت از ۸ استان مبدا اردبیل، یزد، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، مازندران و همدان به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

وی تصریح کرد: این سفرها به مدت پنج شبانه روز برنامه ریزی شده که سفر بصورت ۲شب نجف، ۲ شب کربلا و ۱ شب کاظمین و سامرا خواهد بود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ادامه داد: همزمان با ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) و ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، ۵ کاروان دانشجویی از تهران، خراسان رضوی، همدان و مازندران به صورت زمینی راهی عتبات عالیات شدند و این اعزام ها با تشرف ۴ کاروان دیگر ادامه خواهد داشت.

باقری با اشاره به اینکه این اعزام ها با همکاری و هماهنگی های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت گرفته، یادآور شد: ستاد با همکاری سازمان نظام وظیفه، کار صدور مجوز خروج از کشور پسران دانشجو را به انجام رسانده و همچنین به زائرین دانشجو بسته های فرهنگی اهدا کردند.

true
true
آغاز اعزام دانشجویان اقماری علوم پزشکی به عتبات عالیات
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true