×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
هر رویداد و اتفاقی، نیاز به اطلاع رسانی صحیح و به موقع دارد

هر رویداد و اتفاقی، نیاز به اطلاع رسانی صحیح و به موقع دارد، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار” شهر مردم” ،  فرمانده سپاه فچر استان فارس، گفت: حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، در ۲۲ مرداد، منجر به کشته و زخمی و مصدوم شدن ۸ نفر که از این تعداد ۶ زخمی عمیق بوده و  یکی از خادمان و دیگری از محافظان مستقر در حرم مطهر، به فیض شهادت دست یافتند.

سردار یدا… بوعلی، روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار، در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: هر رویداد و اتفاقی به ویژه حادثه دلخراش حرم مطهر احمدین موسی(ع)، نیاز به اطلاع رسانی صحیح و به موقع، دارد و در این راستا، خبرنگاران،  به ویژه صدا و سیما در صحنه حضور داشته  و خبر حادثه  را به موقع به  سراسر جهان، منعکس کرده‌اند.

وی، خاطر نشان کرد: یکی از تروریست‌ها ۱ ماه، در شیراز، مستقر بود و در هنگام عملیات ناجوانمردانه، با پوشش،‌ قبل از ورود به باب المهدی، اقدام به تیراندازی کرده و در این راستا، یکی از زائران خانم را زخمی و با حمل کوله پشتی حامل بشکه ۱ و نیم لیتری بنزین، قصد آتش زدن حرم و کشتن تعداد زیادی از زائران را که در حال زیارت بودند، داشت.

بوعلی، بیان داشت: با شنیدن صدای شلیک، یکی از نیروهای خدماتی بسیجی، با اقدامی شجاعانه، با تروریست درگیر و موفق به گرفتن اسلحه وی شده  و سپس تعداد دیگر از محافظان، وارد عمل شده و  تروریست را دستگیر می کنند.

*امنیت روانی، در کنار مدافعان امنیت، حرکت مذبوحانه تروریست را خنثی می کند

مدیر کل صدا و سیما مرکز فارس نیز در این آیین، اضافه کرد: امنیت روانی، در کنار مدافعان امنیت، حرکت مذبوحانه تروریست را خنثی می کند.احمد پهلوانیان، اظهار داشت: حضور به هنگام رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها در انعکاس ماجرای تلخ حرم حضرت شاهچراغ(ع)، نشان از اهمیت رسانه در انعکاس خبر و اطلاع رسانی به مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی، است.

*در عصر انفجار اطلاعات، مردم تشنه اطلاعات صحیح هستند

شهردار شیراز نیز در این آیین، ضمن آرزوی سلامتی برای مصدومان حادثه تلخ و ناگوار حرم شاهچراغ(ع)، گفت: در عصر انفجار اطلاعات، مردم تشنه اطلاعات صحیح هستند و در این مورد، رسانه های استان در انعکاس خبر، موفق عمل کرده است.

محمد حسن اسدی، ابراز داشت: نیروی انتظامی با ۱۵۰ وظیفه و شهرداری با ۳۵۵ تعهد، هرگز تعطیلی نداشته و همواره ارتباط خود را با شهروندان، در ارائه خدمات شهری و عمرانی، حفظ کرده اند.

*تقوا، خدا محوری، صداقت و درستی، سرلوحه اصحاب رسانه، در انعکاس خبر قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس نیز در این آیین، بیان داشت: تقوا، خدا محوری، صداقت و درستی، باید سرلوحه مسئولان و اصحاب رسانه، در انعکاس خبر، قرار گیرد.

حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده، اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، راه مقابله با دشمنان داخلی و خارجی، به ویژه رسانه‌های معاند، توجه به جهاد تبییین است و در این مورد پرچمدار و خبر رسان حادثه کربلا، امام حسین(ع)، حضرت زینب کبری(س) و حضرت سجاد(ع) هستند و باید برای رسیدن به واقعیت، راه و روش امامان، این اسوه های حق و حقیقت را دنبال کنیم.

true
true
هر رویداد و اتفاقی، نیاز به اطلاع رسانی صحیح و به موقع دارد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true