×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
نباید در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان کوتاهی شود

نباید در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان کوتاهی شود، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی برای کشور و نظام داشته و همه ما وظیفه داریم که این دستاوردها را برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان روشنگری و تبیین کرده و در این زمینه کوتاهی نکنیم.

به گزارش شهر مردم ، اسماعیل قزل سفلی ، پنجشنبه همزمان با هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی از روزهای آغازین انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا از هر طریق از جنگ سخت و نرم و جنگ ترکیبی گرفته تا به راه انداختن فتنه‌های متعدد نظام را با چالش مواجه کنند که تاکنون در این راه ناکام مانده‌اند.

تاکید بر موضوع جهاد تبیین

وی ادامه داد: آنچه که امروز برای نظام از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد بحث جهاد تبیین است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، در این جهت با بهره گیری از ظرفیت اساتید مجرب اقداماتی انجام داده ایم.

نباید در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان کوتاهی شود

او اظهار کرد: دشمن امروزه با جنگ ترکیبی ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده تا بتواند جوانان ما را از راه و مسیر شهدا منحرف کند اما تاکنون در این کار موفق نشده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی نصیب دشمن شود و این کار یکی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است.

قزل سفلی افزود: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم قوی و مستقل باشیم و بدون کمک دیگر کشورها در مسیر پیشرفت گام برداریم و به دستاوردهای بسیاری نیز برسیم.

وی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب ادامه داد: هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد باید واقعیت‌های دفاع مقدس و اینکه چگونه پیروز جنگ هشت ساله شدیم را بیان کند.

خودباوری ملت دستاورد هم دفاع مقدس

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، خودباوری ملت ایران را نیز از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و گفت: این جنگ سبب شد که ملت بزرگ ایران از خود باختگی از عدم اعتماد به نفس فاصله بگیرد و و باطن زیبای خود و تمام ارزش های دینی، ملی و انقلابی خود را پیدا کند.

قزل سفلی، با اشاره به نقش بی بدیل جوانان در دوران دفاع مقدس و درخشش آنها در مقابله با دشمن افزود: امروز نیز باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد و آنها نیز خوش درخشیدند باز هم به جوانان اعتماد کنیم و از ظرفیت، توان، خلاقیت و نیروی جوانی آنها در اداره کشور به بهترین شکل ممکن بهره ببریم.

true
true
نباید در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان کوتاهی شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true