×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید معاون رئیس جمهور از سالن ورزشی در دست ساخت بانوان شیراز

بازدید معاون رئیس جمهور از سالن ورزشی در دست ساخت بانوان شیراز،  انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از پروژه در دست ساخت سالن ورزشی چند منظوره بانوان واقع در شهرک گلستان شیراز بازدید کرد.

به گزارش شهر مردم، معاون رئیس جمهور در این بازدید در جریان روند اجرای این پروژه و موانع و مشکلات تکمیل آن قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس روز پنجشنبه در جریان این بازدید گفت: کلنگ احداث سالن ورزشی چند منظوره بانوان غرب شیراز در فضایی به متراژ یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در سال ۹۸ به زمین زده شد.

محمد مهدی سرفراز شکوهی افزود: این پروژه در زمان سفر نخست رئیس جمهور به استان فارس حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که امروز پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۸۰ درصد است.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۶۰ میلیارد ریال صرف این پروژه شده است که برای تکمیل آن به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است. او اظهار کرد: در صورت تامین این اعتبار و تخصیص آن، ظرف کمتر از ۲ ماه پروژه آماده بهره برداری خواهد شد.

نیاز یک هزار میلیارد ریالی مجموعه حجاب شیراز برای بازسازی

مدیر کل ورزش و جوانان فارس، مجموعه ورزشی حجاب شیراز را نیز نیازمند بازسازی کامل دانست و گفت: برای انجام این بازسازی یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شکوهی افزود: البته با توجه به تعدد ورزشکارانی که از این مجموعه استفاده می کنند امکان تعطیلی کامل این مجموعه برای بازسازی وجود ندارد و لذا عملیات بازسازی باید به شکل فاز به فاز انجام شود.

وی ادامه داد: امیدواریم در دور دوم سفر رئیس جمهور به فارس بتوانیم اعتبارات خوبی را برای تکمیل چندین پروژه ورزشی استان جذب کنیم.

 

 

true
true
بازدید معاون رئیس جمهور از سالن ورزشی در دست ساخت بانوان شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true