×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
قهرکنندگان با انتخابات؛ بازی‌خوردگان در زمین دشمن

قهرکنندگان با انتخابات؛ بازی‌خوردگان در زمین دشمن، به گزارش سید محی الدین حسینی ارسنجانی خبرنگار شهر مردم، خارج از هر گونه سلایق فکری و وابستگی به هر حزب و جناح و با در نظر گرفتن مشکلات مالی خود و مسائل لاینحل اقتصادی موجود که ریشه در کم کاریها و بی مهریهای برخی مدیران ملی و محلی سابق و فعلی دارد باز هم باید رای داد و پشت وطن را خالی نکرد.

امروز ایران به رای و به همت عمومی ما نیازمند است و انتخابات یعنی کمر همت بستن برای حفظ ایران و جلوگیری از نگاه چپ کردن یا چشم طمع داشتن بیگانه یا مزدوران به آب و خاک و تمامیت ارضی ایران. کسانی که فکر می‌کنند رای ندهند و رای نمی‌دهند تا به این واسطه حرف و سخنی را به حاکمیت اثبات کنند باید بدانند که با رای‌ندادنشان کاری پیش نمی‌رود. قهرکنندگان با انتخابات بازی خوردگان در زمین دشمن هستند.

حاکمیت مدتهاست به این نتیجه رسیده است که باید حرف ملت را بهتر و بیشتر از قبل بشنود اما این اقدام زشت و نادرست رای ندادن و عدم مشارکت عده‌ای که می‌توانند پای صحنه نظام بیایند و نمی آیند به هیچ وجه قابل قبول و قابل جبران نبوده و این عده از هموطنانمان بدانند با هر منطق و دیدگاهی با رای ندادنشان نه تنها مشکلی از این همه مشکلات آنان را حل نمی‌کند که هیچ بلکه بر مشکلات خود و هموطنان و ایران بزرگمان هم افزوده می‌گردد. با رای دادن است که ما می‌توانیم اقتدار و شکوه ملی خود را به رخ جهانیان بکشیم و هر آنچه را که در داخل و خارج از کشور بخواهیم از بانیان وضع موجود مطالبه کنیم.

قهر با انتخابات یعنی قهر با خود و خنجر از پشت زدن به همه ایران و ایرانیانی که دل در گرو وطن نهاده اند. مشکلات همواره بوده و هست و قطعا من‌بعد هم خواهند بود زیرا مشکلات همه جانبه، یک شبه یا در یک سال و دو سال مرتفع نمی‌گردد و رییس جمهور تنها یک خادم از میان انبوه خادمین بسیار وطن است.

امروز فریادهای شهدا و جانبازان و ایثارگران و عموم دلدادگان به اسلام و انقلاب و ایران است که می‌گویند ایران را تنها نگذارید و از رفتن به صحنه انتخابات شانه خالی نکنید زیرا انتخابات، آن هم از نوع باشکوهش می‌تواند عظمت و هیمنه ایران و ایرانی را در سراسر گیتی به نمایش بگذارد و ما را از هر جهت بیمه کند. با انتخابات پر شور و حماسی و با مشارکت بالای مردم در این رویداد بزرگ سیاسی و اجتماعی است که می‌توان از طریق تریبونهای مختلف حرف و خواسته خود را مطرح و تمرین دموکراسی کرد. مطمئن باشیم اگر در انتخابات مشارکت نکنیم یا رای ندهیم بر مشکلاتمان افزوده ایم و به نوعی کورسوهای امید را از بین برده و روزنه های شکوفایی و بالندگی در کشور را با دست خود بسته ایم.

مردمی که در انتخاباتها، به ویژه در برنامه های انقلابی همچون یادمانهای شهدا و بزرگان فقید کشور سهیم نباشند یا در راهپیماییهای مناسبتی شرکت نجویند یا در امور مهم کشورشان مثل اقتصاد و تعاونی و کار و تلاش فردی و جمعی نکوشند و بی خیال همه کس و همه امور پیرامونی کشورشان باشند، با دست خود بر صورت خویش چنگ زده و با پای خود در ورطه سقوط و تباهی خواهند افتاد.

بنابراین توصیه اینجانب بعنوان فعال عرصه فرهنگ و رسانه این است که با علم به همه مصائب و مسائل پیرامونی زندگیهای روزمره و کسل کننده زندگی و بنا به توصیه ها و رهنمودهای رهبری عزیز انقلاب، حضوری مصمم و با اراده با عزمی جزم و با نیتی پاک و عملی خالصانه در پای صندوقهای اخذ رای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری(مرحله دوم چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران) که فردا جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌گردد، حاضر شویم و با هر رای خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان شرق و غرب عالم زده و دلهای یاران انقلابی را شادمان و ارواح پاک امام و شهدا را در بهشت برین شاد کنیم.

وعده دیدار یک به یک ما برای سربلندی ایران و خلق حماسه‌ای دیگر؛ جمعه ۱۵ تیر۱۴۰۳ پای صندوق های رای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در هزاران محله از شهرها و مناطق، کار و زندگیهایمان برای انتخاب رییس جمهوری شایسته و مدیری مدبر برای تصدی بالاترین مقام اجرایی کشور عزیزمان ایران خواهد بود

true
true
قهرکنندگان با انتخابات؛ بازی‌خوردگان در زمین دشمن
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true