×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
حضور پرشور در انتخابات باعث افزایش انسجام داخلی و افزایش قدرت چانه زنی در خارج می‌شود

حضور پرشور در انتخابات باعث افزایش انسجام داخلی و افزایش قدرت چانه زنی در خارج می‌شود ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری باعث افزایش انسجام در داخل و بالا رفتن قدرت چانه زنی در عرصه خارجی برای کشورمان می شود.

به گزارش شهرمردم ، احمد فاطمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تاکید بر حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت در مرحله اول انتخابات قابل قبول بود، اما مطلوب نبود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: طبیعی است حضور پرشور و گسترده در مرحله دوم انتخابات باعث افزایش انسجام در داخل و بالا رفتن قدرت چانه زنی کشور در عرصه خارجی و بین المللی خواهد شد.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با ایجاد شور و نشاط بیشتر زمینه ساز حضور پرشورتر مردم در مرحله دوم انتخابات شویم که در این زمینه ستادهای نامزدهای مرحله دوم تاثیر بسزایی دارد.

فاطمی خاطرنشان کرد: ستادهای تبلیغاتی نامزدهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با معرفی برنامه‌ها و نظرات خود به دور از هرگونه تخریب و دو قطبی سازی شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت:کمپین های دو نامزد مرحله دوم انتخابات باید به دور از هرگونه دو قطبی سازی و پرهیز از تخریب چهره یکدیگر تنها به معرفی برنامه‌های خود بپردازند تا در سایه این گونه اقدامات موثر و به دور از حاشیه ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

true
true
حضور پرشور در انتخابات باعث افزایش انسجام داخلی و افزایش قدرت چانه زنی در خارج می‌شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true