×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و نسبت به آینده ناامید کند

هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و نسبت به آینده ناامید کند، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، نقطه تمرکز جریان رسانه‌ای دشمن، ایجاد ناامیدی از آینده و پشیمانی از گذشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم اختتامیه جام رسانه امید، با تقدیر از سپاه پاسداران، در برگزاری این رویداد، با بیان مطلب فوق، گفت: امروز ما در یک جنگ همه جانبه رسانه ای هستیم، در این بین، نقطه تمرکز جریان رسانه‌ای دشمن، ایجاد ناامیدی از آینده و پشیمانی از گذشته است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و خودشان هم به آن تاکید دارند.

محمد مهدی اسماعیلی، افزود: و ما نیز در دولت، این را دنبال می کنیم و می دانیم جریان هایی دنبال زدودن حکمرانی از دولت و حکومت هستند، اما ما میراث دار یک انقلاب بزرگ هستیم که همه قاعده های جهان را به چالش کشید و پس از سال ها، دین را به حاکمیت رساند.

وی، با اشاره به تغییر فضای فکری در مقطعی که منجر به پرورش نیروهای کار آمدی مثل شهیدان سلیمانی، تهرانی مقدم و آشتیانی شد، گفت: در حوزه رسانه‌ای، باید به شکل دقیقی بایدها و نبایدها رعایت شود و هیچ رسانه‌ای، حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود، پشیمان و از آینده روشنی که در انتظارشان است، ناامید کند.

اسماعیلی، گفت: امروز دشمن همین نقطه قوت ما را که همان واژه توانستن است، هدف گرفته و ما در عرصه رسانه، نیازمند تقویت ایمان و امید هستیم، امروز دشمن در این میدان، با ما مبارزه می‌کند و کار سختی را در این حوزه، از دو سال پیش آغاز کردیم تا به مسیر انقلاب، باز گردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: شب عملیات وعده صادق، شب اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و ضلالت و حضیض تمدن غربی بود و ما وقتی از تمدن و پیشرفت حرف می‌زنیم، این مسئله القایی نیست، بلکه می‌خواهیم آن را نشان دهیم و احساس غرور بیش از ۷۵ درصد مردم ایران، پس از این عملیات، نشان دهنده همین امر است.

اسماعیلی، گذری هم به خودکفایی کاغذ کرد و گفت: زمانی که وارد وزارت شدم، تولید کاغذ ما، کمتر از ۵ هزار تن بود، اما امروز با افتتاح مرکزی که در آستانه افتتاح است، این به ۱۳۰ هزار تن، افزایش می یابد، ما امروز در تولید کاغذ تحریر، به خودکفایی رسیدیم و ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی دانش‌آموزان ما، با کاغذ ایرانی چاپ شده است.

true
true
هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و نسبت به آینده ناامید کند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true