×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
نابغه کشتی آزاد جهان پس از ورود به ایران: بابت بازگشت به وطنم سر از پا نشناخته و خوشحالم

نابغه کشتی آزاد جهان پس از ورود به ایران: بابت بازگشت به وطنم سر از پا نشناخته و خوشحالم ، عبدالله موحد پر افتخارترین آزادکار کشورمان بامداد امروز (بیستم دی ماه) وارد ایران شد.

خبرگزاری شهرمردم – مراسم ضیافت سده المپیک قرار است در تاریخ سوم بهمن در سالن اجلاس سران با حضور مدال آوران ادوار المپیک (۱۹۴۸ لندن – ۲۰۲۰ توکیو) برگزار شود.

به همین منظور عبدالله موحد پرافتخارترین کشتی‌گیر آزادکار کشورمان و نابغه کشتی آزاد جهان با ۶ مدال طلای جهان و المپیک به دعوت محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک و برای حضور در این مراسم، بامداد امروز با استقبال محمود عبدالهی و حمید سلامی مدیران روابط عمومی و  تشریفات کمیته ملی المپیک و همچنین اکبرفیض پیشکسوت عرصه رسانه وارد ایران شد.

عبدالله موحد پس از ورود به ایران گفت: ایران وطن من بوده و هست. از این که بار دیگر وارد کشور شدم سر از پا نشناخته و بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: وقتی دوران قهرمانی‌ام به پایان رسید باب داگلاس از من خواست مربی آمریکا شوم، اما هرچه با خود فکر کردم، در نهایت گفتم نه، هرگز این کار را نخواهم کرد که به کشتی‌گیران آن‌ها آموزش کشتی بدهم تا کشتی‌گیران ما را ببرند. به مردم سرزمینم درود می‌فرستم و بهترین آرزو‌ها را برایشان خواستارم.

true
true
نابغه کشتی آزاد جهان پس از ورود به ایران: بابت بازگشت به وطنم سر از پا نشناخته و خوشحالم
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true