×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می شود

عبدالغفور مصطفایی‌- شهر مردم
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد مهدویت کشور، گفت: از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، یکشنبه ۱۵ بهمن ماه سال جاری سومین همایش‌ ملی مهدویت در شیراز، سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت، برگزار می شود.
حجت الاسلام محمدرضا نسویی، روز گذشته‌ در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تربیت اسلامی نسل منتظر، پیوند فرهنگ انقلاب اسلامی و تعلیم و تربیت مهدوی و اثر‌ متقابل آن‌ها و نیز‌ مبانی، برنامه‌ها و روش‌های تعلیم و تربیت مهدوی، آموزش‌های مهدوی و پرورش‌ نسل‌ منتظر‌ در سند تحول آموزش‌ و پرورش‌، از‌ جمله محورهای همایش است.
وی، بیان داشت: انقلاب‌ اسلامی و فرهنگ و اندیشه‌های مهدوی با تأکید بر اجرای‌ سند‌ ملی مهدویت، رسالت حوزه و دانشگاه در نشر‌ معارف مهدوی، ویژگی‌های تمدن مهدوی در آخرالزمان و اندیشه‌های مهدوی ولی امر مسلمین و تمدن نوین اسلامی از دیگر محورهای‌ سومین همایش‌ ملی‌ مهدویت‌ است.
وی، خاطر نشان کرد: قالب‌های ارائه آثار، رساله دکتری، مقالات علمی، پایان نامه ارشد و پژوهش‌های کاربردی است و نیز شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را‌‌‌ تا ۹ دی ماه سال جاری، به آدرس www.mahdavi. ir ارسال‌ کنند، همچنین می توانند آثار خود را به آدرس های: تهران، خیابان آیت الله طالقانی، میدان فلسطین پلاک ۳۸۷ و یا به‌ شیراز‌، کوی‌ زهرا، نبش‌ کوچه ۸ روبه‌روی دبستان شهید اتحادی ارسال کنند و برای اطلاع بیشتر، به شماره تماس های تهران ۰۲۱۸۶۰۰۳۵۶۸۳ و شیراز‌ ۰۷۱۳۷۳۲۷۴۶۴۹ تماس‌ حاصل نمایند.
این مسئول، تصریح کرد: تاکنون از سوی این بنیاد ۳۶۰ عنوان در‌ قالب ۵۱۰ جلد کتاب، چاپ شده است.
حجت الاسلام نسویی، با اشاره به اینکه مهدویت به معنای ظلم ستیزی و عدالت محوری، است، ابراز داشت: تاکنون ۵۴۰ نفر در سطح ۳، ۷۴ نفر در سطح ۴ فارغ التحصیل بنیاد مهدویت شده اند و در این مورد، استان فارس قطب آموزش مهدویت را به خود اختصاص داده است.

در ادامه این نشست دبیر جشنواره گفت: بی نظمی و تفرقه در جامعه، به لحاظ دوری از ولایت، شکل گرفته و برای برون رفت از این معضل نیاز به پیروی از ولایت و رهبری و انتظار ظهور منجی‌ عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) است.
حجت الاسلام شیخ علی رضا حدائق، بیان داشت: سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی، یک فرصت مناسب برای شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) است.

true
true
سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در شیراز برگزار می شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true