×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۱۵۰ نفر در قالب طرح شهید زین الدین در فارس استخدام می شوند

۱۵۰ نفر در قالب طرح شهید زین الدین در فارس استخدام می شوند، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با پیگیری های استاندار فارس، مجوز جذب ۱۵۰ نیروی متخصص، کارآمد و نخبه در قالب طرح شهید زین الدین در این استان گرفته شد.

عبدالعلی کریمی، روز دوشنبه در گفت و گو با شهر مردم افزود: بر این اساس، در ردیف اول این طرح ۱۰ نفر بر اساس تبصره ذیل ماده ۳۲ قانون خدمات کشوری و به تشخیص استاندار فارس و پس از احراز شایستگی لازم در جایگاه‌های مدیر کل، معاون مدیر کل، فرماندار و بخشدار به شکل کارمعین جذب خواهند شد.

وی ادامه داد: در ردیف دوم نیز بر اساس ماده ۲۴ و فصل ششم قانون مدیریت کشوری آیین نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه های اجرایی ۱۰ نفر از نخبگان به شکل پیمانی به استخدام در خواهند آمد.

او اظهار کرد: در ردیف سوم نیز ۱۳۰ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب دستگاه‌های اجرایی استان خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: بر این اساس استانداری فارس ۳۰ نفر، جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی ۳۱ نفر، صنعت، معدن و تجارت استان ۲۰ نفر، دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، فسا، جهرم، لار و گراش ۳۰ نفر، شرکت آب منطقه ۹ نفر، شرکت برق منطقه‌ای ۹ و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس نیز یک نفر را از طریق آزمون استخدام خواهند کرد.

کریمی افزود: دفترچه آزمون استخدامی برای جذب ۱۳۰ نیروی مذکور مهرماه جاری منتشر و آزمون آن نیز آبانماه امسال برگزار خواهد شد. این مسوول ادامه داد: به منظور عملیاتی شدن مطلوب این طرح، از سوی استاندار فارس کمیته ای با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل بازرسی، مدیر کل حوزه استاندار و دستیار مردمی استاندار تشکیل شد و فرآیند کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: قبل از هر اقدامی می بایست سند پیشرفت استان را به تایید دفتر رئیس جمهور می رساندیم که هم اینک تایدیه این سند از دفتر رئیس جمهور اخذ و در شورای راهبری توسعه مدیریت استان نیز به تصویب رسیده و دستگاه های اجرایی که می بایست نسبت به جذب این نیروها اقدام کنند هم مشخص شده است.

 

 

true
true
۱۵۰ نفر در قالب طرح شهید زین الدین در فارس استخدام می شوند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true