×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
یورش گسترده صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

یورش گسترده صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی ، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست امروز چهارشنبه به مسجدالاقصی در شهر اشغالی قدس یورش بردند.

به گزارش روز چهارشنبه شهرمردم  به نقل از خبرگزاری شهاب، شهرک نشینان صهیونیست‌ها در این یورش حرمت مسجدالاقصی را نقض کردند و اقدامات تحریک‌آمیز انجام داده و آداب و رسوم تلمودی به جا آوردند.

شهرک‌نشین صهیونیست در ناحیه دیوار براق واقع در غرب مسجد الاقصی تجمع کردند.

این یورش در سالگرد اشغال بخش شرقی قدس از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفت. این درحالی است که شهرک نشینان صهیونیست قرار است امروز در سایه حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی راهپیمایی موسوم به “راهپیمایی پرچم” را به مناسبت اشغال بخش شرقی قدس، در این شهر و محوطه مسجد الاقصی برگزار کنند. «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دیروز سه شنبه گفت که پیشاپیش این راهپیمایی حرکت خواهد کرد. در مقابل، فلسطینی ها نیز خود را برای مقابله با این تحرکات شهرک نشینان آماده می کنند.

ساعاتی پیش «کمال الخطیب» نایب رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی، خواستار حضور فلسطینی ها در مسجدالاقصی به منظور مقابله با شهرک نشینان صهیونیست شد.

همزمان کمیته های مقاومت مردمی در بیانیه ای اعلام کرد: امروز چهارشنبه باید روزی خاص در دفاع از اسلامیت قدس و مسجدالاقصی و حمایت و یاری ملت فلسطین و مقاومت آن در غزه باشد.

در این بیانیه آمده است: این تجمع ما پیامی به شهرک نشینان و حامیان آنها است که قدس و مسجدالاقصی اسلامی است و ما با جان و خونمان از آن دفاع می کنیم.

کمیته مقاومت مردمی فلسطین افزود: از ملت خود می خواهیم که در قدس و مسجدالاقصی حضور یابند تا از آنها در برابر شهرک نشینانی که امروز راهپیمایی پرچم برگزار می کنند، دفاع کنند.

این فراخوان‌ها، به دنبال راهپیمایی موسوم به «پرچم» شهرک نشینان صهیونیست مطرح شده است. تل آویو سه هزار پلیس را مامور تامین امنیت برگزاری این راهپیمایی بسیج کرده که در خیابانهای قدس اشغالی و منطقه «باب العامود» برگزار می شود.

این راهپیمایی از باب العامود یکی از درب‌های قدیمی مسجدالاقصی در بخش شرقی قدس اشغالی عبور می کند و راهپیمایان صهیونیست پرچم‌های این رژیم را به حرکت در می‌آورند و شعارهای نژادپرستانه سر می‌دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
یورش گسترده صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true