×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
یوتیوب حساب وزارت امور خارجه ایران را بست

یوتیوب حساب وزارت امور خارجه ایران را بست، شبکه اجتماعی یوتیوب، حساب رسمی وزارت امور خارجه ایران را مدتی پس از انتشار ویدئویی به زبان انگلیسی با عنوان «مقاومت، تنها گزینه فلسطین»، به بهانه نقض مقررات یوتیوب، حذف کرد.

 

به گزارش شهر مردم، شبکه اشتراک ویدئو یوتیوب در اقدامی در تناقض با اصل آزادی بیان، حساب رسمی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران را پس از مدت کوتاهی از انتشار ویدئویی به زبان انگلیسی با عنوان «مقاومت، تنها گزینه فلسطین» به بهانه نقض مقررات یوتیوب حذف کرد.

این اقدام یوتیوب در شرایطی صورت گرفت که غربی ها، به دروغ خود را مهم ترین حامی آزادی بیان به عنوان اصل اساسی لیبرال دموکراسی معرفی کرده اند.

گفتنی است از ابتدای شروع جنگ ظالمانه اسرائیل بر علیه مردم غزه؛ شبکه های اجتماعی آمریکایی و غربی، به بهانه های واهی و در تعارض آشکار با آزادی بیان، حساب کاربری افراد، نهادها و گروه هایی که اقدام به انتشار جنایات اسرائیل در غزه کرده‌اند را حذف یا محدود کرده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از گاردین در حمله هوایی (رژیم) اسرائیل که باعث آتش سوزی در چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح شد، بر اساس آنچه که پزشکان اعلام کرده اند ۴۵ نفر به شهادت رسیدند.

به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که حدود نیمی از افرادی که به شهادت رسیده اند، زن، کودک و افراد مسن بودند. همزمان با ادامه جستجو برای یافتن افراد قربانی و آمادگی خانواده های عزادار برای تدفین عزیزان خود، کودکان روز دوشنبه پابرهنه در اطراف خرابی هایی که هنوز دود از آنها بلند می شد، سرگردان بودند.

true
true
یوتیوب حساب وزارت امور خارجه ایران را بست
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true