×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
گردشگران و مسافران نوروزی نگران ارائه تسهیلات نباشند

گردشگران و مسافران نوروزی نگران ارائه تسهیلات نباشند، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار شهر مردم، فرماندار شهرستان شیراز، گفت: تقارن ایام تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان، با محدودیت‌هایی روبه‌رو بوده، اما این محدودیت ها، منجر به توقف و یا تعطیلی تسهیلات نوروزی، نشده است و خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی، همچون سنوات گذشته، در ابعاد گسترده ادامه دارد.

لطف‌ا… شیبانی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهر مردم، اظهار داشت: شهرداری، ادارات و ستاد تسهیلات نوروزی، در شهرستان شیراز، فعال‌ شده و مسافران می‌توانند، برای اطلاع بیشتر از ارائه خدمات نوروزی، به ستاد تسهیلات نوروزی، واقع در بلوار گلستان، خیابان شهید معزی و نیز ستاد تسهیلات آموزش‌ و پرورش، مراجعه کنند و این مراکز، آماده خدمات به مسافران و گردشگران هستند.

وی، در مورد فعالیت‌های خدمات شهرداری، در تعطیلات نوروزی، خاطر نشان کرد: تعدادی از سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی شهرک گلستان، برای اسکان مسافران آماده‌سازی شده تا هموطنانمان، بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان شیراز، در پاسخ به سؤال خبرنگار ما، مبنی بر اینکه با خودروهای متخلف، چگونه برخورد قانونی می‌شود؟ تصریح کرد: پلیس راهور، بر اساس برنامه سالیانه و با هماهنگی مرجع قضایی، خودرو صاحبان خودروهایی که با سرعت غیرمجاز در شهر تردد کنند، تا بعد از تعطیلات نوروزی، در پارکینگ راهنمایی و رانندگی، توقیف می‌کنند.

شیبانی، تصریح کرد: در سال جاری، بر اثر تمهیدات اتخاذ شده توسط پلیس‌راه و راهور، در سطح و خارج از شهر‌ها، با کمک ظرفیت بسیج، برای جلوگیری از تلخ‌کامی‌های ناشی از تصادفات و ایمنی شهروندان و مسافران، هنگام تردد خودروها، نظارت کامل دارند.

فرماندار شهرستان شیراز، در مورد روزه‌خواری درملأ عام، بیان داشت: با توجه به اینکه روزه‌خواری در ملأ عام و در خیابان‌ها، ممنوع است، اما فضاهای سرپوشیده‌ای در مکان‌های گردشگری، برای تناول مسافران نوروزی، در نظر گرفته‌ شده است.

شیبانی، با اشاره به اینکه خسارت جانی، در چهارشنبه آخر سال، مشاهده نشده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۶ منطقه در شیراز، برای چهارشنبه آخر سال، در نظر گرفته‌ شده بود که متأسفانه، تعداد اندکی از شهروندوان، بر اثر بی‌احتیاطی و مواد آتش زا، زخمی شدند و خوشبختانه، هیچ‌گونه گزارش فوتی، ارائه نشده است.

 

true
true
گردشگران و مسافران نوروزی نگران ارائه تسهیلات نباشند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true