×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
پروژه سرمایه گذاری بنکداران؛ زمینه ساز رشد، توسعه، رخت بربستن محرومیت و رشد اقتصادی منطقه ۲شهرداری شیراز

پروژه بنکداران اولین و بزرگ ترین پروژه سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی بین مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز با ۱۴۰۰میلیارد تومان اعتبار، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، اولین بازدید مدیران شهری از عملیات اجرایی پروژه سرمایه گذاری مجتمع تجاری بزرگ بنکداران انجام شد.

این بازدید با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیرازو ناظر در منطقه دو،  شهردار منطقه دو و معاونین، سرمایه گذار پروژه و رابطین شورای محلات منطقه برگزار شد و اقدامات لازم به منظور بهره برداری زودتر از برنامه زمان بندی با حفظ کیفیت و ایده آل های مطلوب در دستور کار قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید خواستار تمرکز بر پروژه های سرمایه گذاری شد و گفت: تکلیف سرمایه گذاری منطقه ۲ در سال ۱۴۰۳ معادل دوهزار میلیارد تومان است.

محمدتقی تذروی انجام تکلیف سرمایه گذاری در سال گذشته را شایسته تقدیر دانست و افزود: تکلیف سرمایه گذاری منطقه دو در سال ۱۴۰۲ معادل یکهزار میلیارد تومان بوده که با عقد این قرارداد در اسفندماه سال گذشته فراتر از تعهدات انجام شد.

وی رقم پروژه سرمایه گذاری بنکداران را یکهزار و چهارصد میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در سال گذشته بودجه سرمایه گذاری شهرداری منطقه دو معادل یکصد و چهل درصد جذب شده است.

به گفته ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه دو، عملیات اجرایی پروژه بنکداران در فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز شد و اولین و بزرگ ترین پروژه سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی ( سرمایه گذاری_ تجاری) در بین مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز محسوب می شود.

تذروی خاطرنشان کرد: بر اساس توافقات به عمل آمده سهم شهرداری شیراز از این پروژه ۶۵ درصد و ۳۵درصد متعلق به سرمایه گذار است.

وی افزود: مدت زمان اجرای پروژه سرمایه گذاری بنکداران ۳۲ ماه است و با تصور نرخ صفر درصدی تورم در سال آتی، هزینه فروش پروژه(سهم آورده پروژه) بیش از ۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

در ادامه این بازدید، شهردار منطقه دو شیراز، نقش پروژه های سرمایه گذاری را در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان موثر دانست و آن را زمینه ساز توسعه پایدار شهری برشمرد.

محمد مقدس زاده در بازدید از عملیات اجرایی پروژه سرمایه گذاری مجتمع بزرگ تجاری بنکداران از تلاش در راستای بهره برداری از این پروژه زودتر از برنامه زمان بندی خبر داد.

وی با تقدیر از حمایت های شهردار کلانشهر شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر افزود: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه در فروردین ماه سال جاری، شاهد استقبال سرمایه گذاران جهت اخذ مجوز و پروانه در اطراف پروژه هستیم.

شهردار منطقه دو شیراز پروژه سرمایه گذاری بنکداران را زمینه ساز رشد، توسعه، رخت بربستن محرومیت و رشد اقتصادی دانست.

مقدس زاده با اعلام مشخصات فنی این پروژه بیان داشت: عرصه پروژه بنکداران در زمینی به مساحت ۱۸هزار مترمربع و اعیان ۵۰ هزار مترمربع در سه سطح تجاری، انباری و دفتر کار احداث می شود.

به گفته شهردار منطقه دو شیراز، انبار مرکزی و پارکینگ در طبقه زیرزمین است و انواع سواری، کامیون و تریلر قابلیت تردد و تخلیه بار را در زیرزمین و طبقه همکف را دارند.

وی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی جهت تردد و باراندازی آسان در این پروژه اندیشیده شده، بیان داشت: مسیر ورودی و خروجی به صورت مستقل از جنوب خیابان ماذون قشقایی و از شمال  خیابان ۱۶ متری طراحی شده است.

مقدس زاده تاکید بر این موضوع که پروژه سرمایه گذاری بنکداران پاسخگوی نیازهای مختلف شهروندان و کاربران است، اظهار داشت: این مجموعه دارای زیرساخت های فرهنگی و رفاهی شامل نمازخانه، رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی جهت پرسنل و مراجعین است.

true
true
پروژه سرمایه گذاری بنکداران؛ زمینه ساز رشد، توسعه، رخت بربستن محرومیت و رشد اقتصادی منطقه ۲شهرداری شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true