×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
پرتغال – ترکیه، تقابل تجربه و جوانی

دیدار پرتغال و ترکیه تقابل دو بازیکن باتجربه تیم ملی پرتغال با دو ستاره جوان ترکیه است. به گزارش شهر مردم، جدال پرتغال و ترکیه در دور دوم مرحله گروهی یورو، تقابل بازیکنان پیر و جوان دو تیم است. کنان ییلدیز و آردا گولر (هر دو ۱۹ساله) در شرایطی روبه‌روی پرتغالی قرار می‌گیرند که کریستیانو رونالدو (۳۹ساله) و په‌په (۴۱ساله) را در ترکیبش می‌بیند.

امید هواداران ترکیه برای موفقیت در یورو به کنان ییلدیز و آردا گولر ۱۹ساله است. این موضوع در دوئل شنبه‌شب (امشب) با پرتغال نیز صادق خواهد بود و هواداران پرشمار ترکیه در آلمان منتظر درخشش این دو ستاره جوان برابر پرتغال مدعی قهرمانی در یورو هستند.

گولر پیش از بازی مقابل کریستیانو رونالدو و پرتغال گفت: «هرگز در تاریخ، پرتغال را شکست نداده‌ایم. امیدوارم این اولین بار باشد.» با این حال هنوز مشخص نیست که ستاره نوظهور ترک‌ها بتواند در این دیدار بازی کند یا خیر. وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه، گفت که بازیکن ۱۹ساله از نظر بدنی صد درصد آماده نیست و تحت معاینه قرار خواهد گرفت و حضورش برابر پرتغال مشخص نیست.

په‌په با ۴۱ سال و ۱۱۳ روز سن در جریان پیروزی دو بر یک پرتغال مقابل جمهوری چک به پیرترین بازیکن یورو تبدیل شد. رونالدو نیز فوریه آینده ۴۰ساله می‌شود. دو رکن تیم پرتغال روی هم رفته بالای ۸۰ سال دارند و هر دو احتمالا در ترکیب اصلی تیم‌شان خواهند بود.

روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی پرتغال، در پاسخ به سوال انتقادی درباره آمادگی رونالدو گفت: حضورش در زمین باعث سودبردن ما می‌شود. او بازیکن باتجربه‌ای است و باعث پیشرفت تیم می‌شود. رونالدو موقعیت‌های گلزنی ایجاد و به ما کمک می‌کند فضاها را باز کنیم. او در تیم ملی است چون شایسته حضور در تیم ملی است.

true
true
پرتغال – ترکیه، تقابل تجربه و جوانی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true