×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر کشور: انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت برگزار شد

وزیر کشور: انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت برگزار شد ، وزیر کشور با بیان اینکه تلاش‌هایی صورت گرفت که نشان دهند انتخابات در ایران معنایی ندارد، گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی نامزد‌ها برگزار شد.

خبرگزاری شهرمردم – احمد وحیدی صبح امروز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در نشست خبری پایانی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: به لطف الهی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی نامزد‌ها و مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی ملت ایران به پایان رسید و نهمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

وی افزود: آقای مسعود پزشکیان به عنوان رئیس چهاردهمین دولت، انتخاب شد که جا دارد به ایشان تبریک بگویم. همچنین لازم است از آقایان جلیلی، قالیباف، قاضی‌زاده هاشمی، زاکانی و حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی تشکر کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه لازم است از همه کسانی که در این انتخابات نقش داشتند تشکر کنم، گفت: بیش از همه از مردم عزیز و شریفیان که پای صندوق رای حضور پیدا کردند و رهبر انقلاب که چارچوبی را براساس ۴ مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مشخص کردند و با رهنمود‌های خود راهگشا بودن و مراجع که گرمی‌بخش انتخابات بودند از خانواده بزرگ شهدای ویژه شهید رئیسی عزیز تشکر می‌کنم.

وحیدی همچنین از همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دخیل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای سه نفره و سرپرست ریاست جمهوری،  رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه، شورای نگهبان، هیئت اجرایی مرکزی و پرسنل وزارت کشور قدردانی کرد.

وزیر کشور همچنین از همه اصحاب رسانه که در انتقال اخبار نقش بسزایی داشتند تشکر کرد و گفت: از همه دستگاه‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح برای تامین امنیت انتخابات قدردانی می‌کنم.

وحیدی با تشکر ویژه از قوه قضاییه، گفت: قوه قضاییه با کسانی که قصد اخلال و تخلف داشتند به موقع وارد شد و برخورد کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات در سطح بالایی از سلامت و امنیت برقرار شد که از میراث آیت‌الله رئیسی بود، گفت: دولت ایشان صادق الوعده بود و ما هم از ایشان یاد گرفتیم در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب کار کنیم.

وحیدی عنوان کرد: تحلیل‌های نادرستی انجام شد و تلاش‌هایی صورت گرفت که نشان دهند انتخابات در ایران معنایی ندارد، اما مهر باطلی بر این اقدامات زده شد.

وحیدی تاکید کرد: از همه کسانی که در ایجاد این فضای مثبت تلاش کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم دین خودمان را به شهدا ادا کرده باشیم. بعد از تایید صحت مراحل انتخابات از سوی شورای نگهبان، مراحل بعدی انتخابات در جا و وقت خودش انجام خواهد شد.

true
true
وزیر کشور: انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت برگزار شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true