×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
واکنش نایب‌قهرمان کشتی جهان به لقب هرکول + فیلم

واکنش نایب‌قهرمان کشتی جهان به لقب هرکول، دارنده مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی جهان نسبت به القابی که این روزها برای وی انتخاب می‌شود واکنش نشان داد.

 

 

به گزارش شهر مردم، امین میرزازاده در خصوص آمادگی خود برای رقابت‌های جهانی اظهار داشت: امروز ششمین مرحله از اردو تیم ملی کشتی فرنگی به پایان می‌رسد و شماری از قهرمانان این رشته به مسابقات رنکینگ‌دار بوداپست اعزام می‌شوند. تلاش کادرفنی و فرنگی‌کاران این است که تا شهریور ما به آمادگی کامل برسیم و بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی بلگراد داشته باشیم.

وی در خصوص نتایج احتمالی خود در پیکارهای جهانی بلگراد ادامه داد: رقیبان قدرتمندی از کوبا، ترکیه و گرجستان دارم اما با تجربه‌تر از گذشته عمل خواهم کرد تا بتوانیم بهترین جایگاه را در بلگراد به دست آورم. مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳ بسیار مهم است چون سهمیه المپیک در آن تقسیم می‌شود.

به نقل از ایرنا، نایب قهرمان جهان در خصوص برخورد احتمالی با لوپز در المپیک نیز گفت: لوپز برای رقابت‌های جهانی نخواهد آمد اما اعلام کرده در المپیک حضور دارد. من سال ۲۰۲۱ و در توکیو با او کشتی گرفتم اما شرایط آن زمان با امروز کاملا متفاوت است. تجربه بیشتری به دست آوردم و به دنبال آن هستم تا عملکرد بهتری در برابر این غول کوبایی داشته باشم.

true
true
واکنش نایب‌قهرمان کشتی جهان به لقب هرکول + فیلم
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true