×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هومن برق نورد در «آپاراتچی»

هومن برق نورد در «آپاراتچی»؛ همزمان با ادامه مراحل فنی فیلم سینمایی «آپاراتچی»، نخستین عکس از هومن برق‌نورد منتشر شد.

به گزارش شهر مردم به نقل از روابط عمومی پروژه؛ هم‌زمان با طی آخرین مراحل فنی فیلم سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی علی طاهر فر و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی، نخستین عکس از نقش آفرینی هومن برق‌نورد در این فیلم سینمایی منتشر شد.

همچنین مسعود سخاوت‌دوست که در دو سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را در جشنواره فیلم فجر از آن خود کرده بود، موسیقی این فیلم سینمایی را می‌نوازد.

پیش از این از گریم تورج الوند و فاطمه مسعودی‌فر در این فیلم سینمایی رونمایی شده بود.

فیلم سینمایی «آپاراتچی» که برای حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود؛ با اقتباس از کتاب «آپاراتچی» ساخته شده و محصول مشترک سازمان سینمایی سوره، بنیاد سینمایی فارابی و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» است.

«آپاراتچی»که در ژانر کمدی ساخته شده؛ داستان جلیل، نقاشِ ساختمان عاشق سینماست که دستی در فیلم‌سازی هم دارد و می‌خواهد از هر طریقی که شده نخستین فیلم سینمایی خود را ساخته و به بزرگ‌ترین رویایش که دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر است، دست پیدا کند.

هومن برق‌نورد که بیشتر در آثار کمدی ظاهر می‌شود، در یک فیلم سینمایی حضور یافته که احتمال دارد در چهل‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید.
فیلم کمدی «آپاراتچی» که برای حضور در جشنواره فیلم فجر ثبت‌نام کرده در حال سپری کردن پروسه تولید خود با بازی هومن برق‌نورد است. این روزها بازار فیلم‌هایی که به قصد حضور در فجر پروسه تولید را سپری می‌کنند، داغ است، یکی از این آثار «آپاراتچی» است؛ فیلمی کمدی که به‌گفته مدیر مرکز تولید سازمان سینمایی «سوره»، محمد ساسان، تولید این سازمان بوده و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و مدرسه سینمایی ‌ماه تولید می‌شود. پروژه کمدی «آپاراتچی» اقتباسی از یک کتاب با همین عنوان است که درباره یک شخصیت واقعی است که نقاش ساختمان بوده و در اوایل انقلاب به‌صورت آماتوری شروع به فیلمسازی می‌کند. طبق شنیده‌های فارس، قربانعلی طاهرفر ساخت این اثر را برعهده داشته و سجاد نصراللهی، تهیه‌کننده آن است و هومن برق‌نورد به‌عنوان بازیگر اصلی این فیلم ایفای نقش می‌کند. «آپاراتچی» که احتمال حضور آن در فجر ۴۲ وجود دارد درصورت شرکت در این جشنواره هم یک کارگردان کار اولی را معرفی کرده و هم به‌عنوان اثری کمدی در فجر سیــنمای ایران حضور خــواهد داشت.

true
true
هومن برق نورد در «آپاراتچی»
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true