×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال/ نبرد برای سهمیه سوم آسیا

نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار می‌شود تا تکلیف فینالیست‌های این دوره مشخص شود. به گزارش شهر مردم، دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی امروز (شنبه) برگزار می‌شود و سپاهان از ساعت ۱۹:۴۰ میزبان گل‌گهر است و مس رفسنجان از ساعت ۲۰ به خانه آلومینیوم اراک می‌رود. قهرمان جام حذفی به سهمیه سوم ایران در لیگ نخبگان آسیا دست پیدا می‌کند.

در بین تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی تنها سپاهان تجربه قهرمانی دارد و ۳ تیم دیگر نه تنها افتخاری کسب نکرده‌اند، بلکه جملگی آنها فرصتی برای حضور در فینال هم نداشتند.

سپاهان-گل‌گهر

طلایی‌پوشان اصفهان تا به حال ۴ قهرمانی در جام حذفی به‌دست آورده‌اند ولی سپاهان در ۸ فصل گذشته هیچ جامی کسب نکرده و حالا بهترین فرصت برای پایان دادن به این ناکامی است.

آنها با ژوزه مورایس یکی از تیم‌های پرهزینه ۲ فصل اخیر فوتبال ایران بوده‌اند که در لیگ نتوانستند به موفقیت لازم دست یابند و در این فصل سوم شدند تا تنها قهرمانی این تیم در جام حذفی رضایت هواداران این تیم را جلب کند.

در سمت مقابل گل‌گهر سیرجان هم از جمله تیم‌های متمول لیگ است که پس از ۵ سال حضور در سطح اول فوتبال ایران به دنبال کسب اولین جام خود است. این تیم در لیگ این دوره توقعات را برآورده نکرد و در رده نهم قرار گرفت.

آلومینیوم اراک-مس رفسنجان

بی‌تردید می‌توان جدال ایرالکو و مس رفسنجان را نبرد غول‌کش‌ها لقب داد؛ آنها با حذف استقلال و پرسپولیس که پرافتخارترین‌های جام هستند، شگفتی خلق کردند و به این مرحله رسیدند.

مس رفسنجان در شرایطی برای اولین بار در تاریخش به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته که روزهای ناآرامی را سپری می‌کند در پی کسب نخستین افتخار تاریخ خود است.

 

این بازی نختین رویارویی آلومینیوم و مس رفسنجان در جام حذفی است. مس رفسنجان در هر ۲ دیدار رفت و برگشت فصل جاری ایرالکو را مغلوب کرد و حالا به دنبال سومین پیروزی پیاپی برابر این تیم است. محرم نویدکیا هم در هر ۲ تقابل آخر با مجتبی حسینی به پیروزی رسیده است.

true
true
نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال/ نبرد برای سهمیه سوم آسیا
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true