×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نماینده مجلس قرار است نماینده مردم باشد، نه دولت

شاخص من در نتیجه این مجلس سفره مردم است، مهاجرت نخبگان به  دانش‌آموزان رسیده است، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، یک سری قوانین با قید فوریت باید در مجلس تصویب شود؛ چراکه مردم امروز از فساد، تبعیض و بی‌عدالتی به تنگ آمده‌اند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شیراز و زرقان با بیان این مطلب گفت: امروز کشور در آستانه انتخابات سرنوشت‌سازی قرار گرفته و حقیقتاً انتخابات این دوره با سال‌های گذشته متفاوت است.

سید آیت‌ا… رزمجو در جمع خبرنگاران افزود: اگر نگاهی به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید، متوجه می‌شوید چالش‌هایی مثل اعتیاد، حاشیه‌نشینی، کودکان کار و در کنار آن وضعیت تورم، سفره مردم را کوچکتر کرده است. وی ادامه داد: مهاجرت نخبگان به مهاجرت دانش‌آموزان رسیده است و اگر آمار آموزش و پرورش استان فارس را رصد کنید، خواهید دید که چه تعداد دانش‌آموز طی این سال‌ها از کشور مهاجرت کرده‌اند،امروز باید مانند سربازان به دانشجویان هم حقوق بدهند.

رزمجو گفت:ما با فضای ناامیدی و بی‌اعتمادی در جامعه روبه‌رو بوده‌ایم، اما بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات تأثیر بسیاری در سطح جامعه گذاشت.

وی اظهار داشت: زمینه ورود و حضور نخبگان به عنوان داوطلب در انتخابات این دوره در استان‌های مختلف و شهر شیراز فراهم شده است.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان گفت: باید در انتخاب افراد صالح دقت بیشتری انجام گیرد،نماینده قرار است نماینده مردم باشد، نه نماینده دولت؛ باید افرادی را انتخاب و راهی مجلس کنیم که صدای مردم باشند.

وی تصریح  کرد: این مجلس قانونی را تصویب کرد که سن بازنشستگی افزایش پیدا کند و از ۳۰ سال بیشتر شود که این موضوع بی‌توجهی به جوانان کشور بوده است، امروز نماینده باید به وظایف قانونگذاری خود برگردد و در اجرای مصوبات نظارت داشته باشد و  در مجلس تخصص‌‌گرایی ایجاد شود.

رزمجو گفت: برای این وارد عرصه انتخابات شده‌ام تا در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بتوانم قدمی برای مردم بردارم؛ معتقدم اگر در کشور معلم جایگاه خود را پیدا کرد، همه افراد جایگاه خودشان را پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: باید یک سری قوانین با قید فوریت باید در مجلس تصویب شود؛ چراکه مردم امروز از فساد، تبعیض و بی‌عدالتی به تنگ آمده‌اند، باید قانونی شود که یک نماینده بیش از دو دوره نباشد چون این ماندگاری هم موجب فساد میشود و از طرفی گردش نخبگان باید شود.

کاندیدای انتخابات مجلس در شیراز گفت: می‌خواهم صدای مردم و برای مردم باشم، هرچند مشکلات عمیق است؛ معتقدم اقتصاد را نباید سیاسی کرد، شاخص من در نتیجه این مجلس سفره مردم است.

وی تصریح کرد: فارس رنگین کمان قومیت هاست و در کنار شیرازیهای مهمان نواز عشایر و سایر اقوام هم زندگی میکنند اما عده ای به محض حضور در مجلس سعی کردند قومیتها را حذف کنند این در حالیست که اینها فرصت هستند نباید در اتاق بسته تصمیم و بگوییم اقوام از مدیریت استان حذف شوند و از مردم میخواهیم که اگر میخواهند کشور پابرجا باید پای صندوقهای رای بیاییم و به کسانی رای دهیم که منافع مردم را بر منافع خود ارجح می‌دانند.

true
true
نماینده مجلس قرار است نماینده مردم باشد، نه دولت
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true