×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
نماینده مجلس: برای رئیس جمهور آینده مسائل امنیتی باید به‌اندازه موضوعات اقتصادی مهم باشد

نماینده مجلس: برای رئیس جمهور آینده مسائل امنیتی باید به‌اندازه موضوعات اقتصادی مهم باشد ، یک نماینده مجلس با بیان اینکه آموزه‌های دینی اجازه تهمت یا تخریب دیگران را نمی‌دهد گفت: رئیس جمهور آینده باید همه‌جانبه‌نگر باشد و همان اندازه که مسائل اقتصادی و معیشتی برای وی مهم است باید بر موضوعات امنیتی نیز متمرکز شود.

خبرگزاری شهرمردم – انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر طبق برنامه‌ای که ستاد انتخابات کشور منتشر کرده است در تاریخ هشتم تیر سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش شهر مردم ، در همین رابطه ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اولویت‌های رئیس جمهور آینده بیان کرد: کشور در همه ابعاد نیازمند کار و تلاش است و همان اندازه که مسائل اقتصادی و معیشتی برای رئیس جمهور آینده کشورمان مهم است باید بر موضوعات امنیتی نیز متمرکز شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس دوازدهم ضمن اشاره به اینکه مسائل فرهنگی کشور نیز در اولویت رسیدگی قرار دارد اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید همه‌جانبه‌نگر و تلاشش مبتنی بر رفع نیازهای کشور در حوزه‌های مختلف باشد.

وی گفت: ما در نظامی سیاسی دینی هستیم و اداره امور با ارزش‌های دینی مدیریت می‌شود، آموزه‌های دینی اجازه تهمت یا تخریب دیگران را نداده است. هر چه نامزدها، ستادها و اطرافیان آنها از تخریب همدیگر اجتناب کنند در مسیر کاملا منطقی و هوشمندانه و درست انتخابات قرار خواهیم داشت.

true
true
نماینده مجلس: برای رئیس جمهور آینده مسائل امنیتی باید به‌اندازه موضوعات اقتصادی مهم باشد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true