×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی مدیرعامل جدید خیریه نرجس

معرفی مدیرعامل جدید خیریه نرجس ، به گزارش فرخنده آشوری خبرنگار شهر مردم، بعد از مدت‌ها، بالاخره معارفه مدیرعامل جدید خیریه نرجس، روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان بهزیستی فارس، انجام شد.

محمدرضا هوشیار، مدیرکل بهزیستی فارس، ضمن تایید این خبر، به شهر مردم، گفت: امرا… احمدی، از روز سه شنبه، ۲۹ خرداد در این خیریه، به عنوان مدیرعامل جدید مستقر شده است.

امرا… احمدی، نیز در گفتگو با شهر مردم، گفت: از امروز، کار خود را آغاز کردم، اما هنوز حکم رسمی به من، ابلاغ نشده است و از جزئیات حکم، مطلع نیستم، هدف اصلی من، از حضور در این مجموعه، بهبود شرایط است.

وی، در پاسخ به سوال شهر مردم مبنی بر اینکه، آیا با توجه به اینکه پیش از این، خیریه نرجس به صورت خانوادگی، مدیریت می شده است، شاهد تغییرات خواهیم بود؟ تاکید کرد: بله، من قطعا برای تغییرات در این مجموعه، در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف آمده‌ام تا با انگیزه ای بیشتر، بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم، همچنین اولویت دوم من، بعد از معلولان تحت حمایت این خیریه، بهبود شرایط کارکنان آن است.

احمدی، خاطرنشان کرد: خواست سازمان بهزیستی، حرکت به سمت شرایط بهتر و مطلوب‌تر است، در وهله اول، باید با بررسی شرایط، آسیب هایی را که در این مدت، در موسسه رخ داده، شناسایی کنیم و بر اساس آن، تغییرات شکل گیرد، در مورد کارکنانی که بخاطر اعتراض به شرایط، محل کار خود را ترک کرده اند یا اخراج شده اند نیز بررسی ها انجام و اقدامات مطلوب، صورت می گیرد.

مدیرعامل جدید خیریه نرجس، تصریح کرد: از نقد رسانه‌ها، در مسیر بهبود عملکرد این خیریه، استقبال می کنیم، چرا که رسانه ها، با دیدن مشکلات و ایراد نقد، می توانند سبب پویاتر شدن موسسه شوند.

عبدالرحمن سلیم حقیقی، سخنگوی بهزیستی نیز در گفتگو با شهر مردم، با بیان اینکه بر اساس اعلام سیستم قضایی فارس، ما جانشین مدیرعامل خیریه نرجس را سال قبل، اعلام کردیم، اما این موضوع تا نهایی شدن حکم، مسکوت ماند، گفت: در حال حاضر، با توجه به نهایی شدن حکم مدیر عامل خیریه نرجس، مبنی بر عدم حضور و عدم اشتغال وی، آقای احمدی تا اطلاع ثانوی، به عنوان مدیرعامل در این خیریه، مستقر هستند.

لازم به توضیح است، اردیبهشت ماه امسال، با نهایی شدن قرار قضایی این پرونده، بازپرس پرونده، طی نامه ای از بهزیستی فارس، خواست تا فرد معرفی و تایید شده توسط سازمان، هر چه سریعتر به عنوان مدیرعامل این خیریه، معرفی و جایگزین شود، که روز گذشته، این درخواست به مرحله عمل رسید.

روزنامه شهر مردم، به نمایندگی از خوانندگانش، از بازپرس این پرونده، آقای شریعتی، بازپرس محترم شعبه ۱۱ فرهنگ شهر که با دقت و تعهد کامل، در راستای پیشبرد سریع تر این پرونده، در چند ماه اخیر، تلاش کردند، تشکر و قدردانی می کند. چرا که تلاش ها و پشتکار ایشان در رسیدگی به این پرونده، نشان از تعهد و مسئولیت پذیری وی دارد و بی شک این امر، موجب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم، به دستگاه قضایی خواهد شد. با آرزوی توفیقات روزافزون، برای ایشان درخدمت رسانی به مردم و تحقق عدالت.

true
true
معرفی مدیرعامل جدید خیریه نرجس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true