×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
مجتمع های نهضت ملی مسکن فارس همراه با مسجد بهره برداری می‌شود

مجتمع های نهضت ملی مسکن فارس همراه با مسجد بهره برداری می‌شود، به گزارش شهر مردم ، استاندار فارس بر لزوم تامین فضای فرهنگی در کنار مجتمع های مسکونی تاکید کرد و گفت: مجتمع های مسکونی در استان فارس بهره‌برداری نمی‌شود مگر اینکه همراه با آن مسجد نیز ساخته شود ، ایجاد مسجد و فضای فرهنگی و فضای بهداشتی لازمه ساخت مجتمع های مسکونی است.

به گزارش خبرنگار شهر مردم  محمدهادی ایمانیه روز دوشنبه با بزرگداشت روز جهانی مسجد، افزود: سهم فارس از نهضت ملی مسکن ۱۴۰ هزار واحد مسکونی است که باید همراه هر مجتمع مسکونی مسجد، مدرسه و مرکز بهداشت نیز ساخته شود.

وی افزود: نباید ابتدا مجتمع های مسکونی واگذار شود و منتظر ماند تا خیران برای ساخت مسجد اقدام کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: مسجد همواره کانون تربیت انسان های انقلابی بوده است، پیش از انقلاب کانون تربیت نیروهای انقلابی و پایگاه پیروزی انقلاب بود، در دوره دفاع مقدس کانون اعزام رزمندگان و ارسال نیازها به جبهه جنگ تحمیلی بود.

وی یادآور شد: مسجد در دوره کرونا نیز محل ارسال بسته‌های معیشتی به آسیب دیده ها و مراکز واکسیناسیون شدند و امروز نیز کانون‌های فرهنگی مساجد جوانان و نوجوانان ما حفظ کردند و یکی از سنگرهای مقابله با اقدامات فرهنگی دشمن است.

وی تاکید کرد: حمایت مالی سخت افزاری و نرم افزاری از مساجد وظیفه ما است و حل مساله موقوفه عمران مساجد فارس در سفر رئیس قوه قضائیه پیگیری شد و در سفر دوم رئیس جمهور نیز دنبال می‌شود تا به نتیجه برسد.

استاندار فارس گفت: مدیریت استان حاضر است در قالب شرع کمک کند تا موقوفه های منفعتی مساجد ارزش افزوده پیدا کند.

ایمانیه اضافه کرد: از وزارت نفت نیز کمک‌هایی برای ساخت خانه عالم در فارس اخذ شده است.

true
true
مجتمع های نهضت ملی مسکن فارس همراه با مسجد بهره برداری می‌شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true