×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
قالیباف: نمی‌توانیم قدرت نظامی بزرگی باشیم اما مردم ما از لحاظ معیشت در عذاب باشند

قالیباف: نمی‌توانیم قدرت نظامی بزرگی باشیم اما مردم ما از لحاظ معیشت در عذاب باشند ، یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما نمی‌توانیم قدرت نظامی بزرگی باشیم اما مردم ما از لحاظ معیشت در عذاب باشند گفت: تا نتوانیم مشکل گردش پول کشور و تحریم‌ها را حل کنیم، نمی‌توانیم اقتصاد کشور را بهبود ببخشیم.

خبرگزاری شهرمردم – آئین گرامیداشت روز ملی اصناف صبح امروز، شنبه دوم تیرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این گردهمایی محمد باقر قالیباف با گرامیداشت روز ملی اصناف بیان کرد: انتخابات یعنی روز تصمیم و تغییر ، یعنی روزی که مردم بر سرنوشت خود حاکم هستند.

وی افزود: برای بهبود وضع کشور هیچ مسیری بهتر از اتخابات نیست ،مشارکت برای قدرت ملی ما برای رزمندگان ما به مثابه خط مقدم جبهه است.

قالیباف با بیان اینکه ما در وعده صادق قدرتی به جهان نشان دادیم که همگان حسرت چنین قدرتی را داشتند و ایرانیان در دنیا افتخار کردند گفت: اگر ما قدرت نظامی ویژه منطقه هستیم، قدرت ما تنها برای دفاع است و هرگز برای تجاوز نیست. اما اگر همین قدرت پشتیبانی نشود برمی‌گردد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نمی‌توانیم قدرت نظامی بزرگی باشیم اما مردم ما از لحاظ معیشت در عذاب باشند، نمی‌توان قدرت داشت اما در بانک، و بورس آن اتفاق را رقم زد و یا در بانک مرکزی سیاست‌هایی را اعمال کرد که سفره مردم و افراد و اصناف و صنایع مختلف اقتصاد آسیب‌پذیرتر شود.

وی یادآور شد: مشکل اصلی کشور این است که ما ذینفعان علم و تجربه را از تصمیمات اصلی هر حوزه دور می‌کنیم.

قالیباف با انتقاد از چند نرخی بودن ارز گفت: ما یا از انفال که اموال عمومی است توزیع می کنیم یا از سرمایه‌های موجود، وقتی مالیات را از تورم می‌گیریم در اصل سفره مردم را کوچک کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید از درآمد مالیات اخذ شود تاکید کرد: در چنین شرایطی است که مالیات را به درستی اجرا کرده و سفره مردم آسیب نخواهد زد. ما تا روش کنونی را اصلاح نکنیم به جایی نخواهیم رسید.

قالیباف تاکید کرد: من یک چیز از اقتصاد می‌دانم و آن این است که تا می توانیم باید دولت را از اقتصاد دور کنیم.

وی همچنین با اشاره به این موضوع که تحریم بر اقتصاد ما اثرگذار است، اضافه کرد: من با مذاکره برای رفع تحریم مخالف نیستم اما مذاکره یک روش مبارزه است. این مهم است که بدانیم طرف مذاکره صادق است یا در فکر نابودی ماست.

قالیباف گفت: همواره تاکید کرده‌ام که اگر رئیس جمهور شوم برای حل شدن تحریم ها هر کاری لازم است انجام خواهیم داد.

وی با انتقاد از تصمیمات خلق‌الساعه ادامه دارد:جراحی اقتصادی را باید به‌گونه‌ای انجام داد که شوک به اقتصاد کشور وارد نشود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تا نتوانیم مشکل گردش پول کشور و تحریم‌ها را حل کنیم، نمی‌توانیم اقتصاد کشور را بهبود ببخشیم، اظهار کرد: امروز وقت آن است که اتاق اصناف کار را با همه ظرفیت‌های خود دست گرفته و تراز تجاری کشور را درست کند.

وی افزود: من با افتخار کارگری و تسهیل‌گری شما را انجام خواهم داد و قول می‌دهم که شما تصمیم‌سازی کنید و ما اجرا کنیم و ضمانت اجرایی آن تجریه و پیشینه من است.

قالیباف ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اصناف همواره در کنار و پشتیبان ما در جبهه‌های نبرد بودند.

وی در خاتمه با ترسیم چسم‌انداز آینده کشور اظهار کرد: امیدوارم آن‌گونه اقتصاد کشور را به پیش ببریم که به مانند وعده صادق همه به اقتصاد کشور افتخار کنند.

true
برچسب ها : ,
true
قالیباف: نمی‌توانیم قدرت نظامی بزرگی باشیم اما مردم ما از لحاظ معیشت در عذاب باشند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true