×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
صاحب فناوری؛ برنده رقابت در کسب‌وکارهای پستی

صاحب فناوری؛ برنده رقابت در کسب‌وکارهای پستی؛ مدیرعامل باکسیت معتقد است برنده رقابت در کسب وکارهای پستی صاحبان فناوری هستند.

به گزارش شهر مردم به نقل از روابط عمومی باکسیت، بهزاد اقبال‌خواه مدیرعامل این شرکت در پنل تخصصی کاربرد فناوری در کسب‌و‌کار اپراتورهای پستی که در اولین روز ازبیست وهفتمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور مدیران عمل اپراتورهای پست اول، باکسیت، پارسی پست، دکاپست و پیشخوان توسط هلدینگ فاخر برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در پیشرفت صنعت پست تکنولوژی نقشی اساسی ایفا می‌کند و به‌کارگیری درست و هوشمندانه فناوری برای ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان ضروری است.

برای انجام کارهای بزرگ و معنادار درصنعت پست، همکاری و مشارکت ضروری است. از این رو، ما از تمامی فعالان این صنعت، چه اپراتورها و چه پیشکسوتان وچه دفاتر پیشخوان، دعوت می‌کنیم که در این مسیر با ما همراه شوند.

او ادامه داد: در مدت اخیر، پیشنهادات مشابهی برای همکاری دریافت کرده‌ایم، اما برای انجام یک کار معنادار، نیاز به بلوغ فکری و عملکردی مشترک و تفاهم کامل بین تمام فعالان صنعت پست است. باکسیت هم مثل سایر اپراتورها به دلایل مختلف، از جمله انجام کار قانونی در کشور، دریافت پروانه اپراتوری و تسهیم درصدی از درآمد خود را با حاکمیت پذیرفته است، اما هنوز هم برخی از فعالان این صنعت زیر بار این موضوع نرفته‌اند و حاکمیت باید این شکاف قانونی را پرکند.

true
true
صاحب فناوری؛ برنده رقابت در کسب‌وکارهای پستی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true