×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
شهرداری شیراز ظرفیت تحقق شعار سال را دارد

شهرداری شیراز ظرفیت تحقق شعار سال را دارد، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، شهرداری شیراز، یکی از نهادهایی است که ظرفیت تحقق شعار سال، یعنی جهش تولید با مشارکت مردم را دارد.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز، در نطق پیش از دستور خود، در جلسه صحن علنی این هفته شورای شهر، با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش، با اعلام این مطلب و با اشاره به شعار امسال، گفت: معتقدیم  شهرداری شیراز، یکی از نهادهایی است که ظرفیت تحقق شعار سال، یعنی جهش تولید با مشارکت مردم را دارد، شعاری که به مانند سال اخیر، با توجه به وضعیت خاص کشور، حول محور اقتصاد است که با آینده نگری مقام معظم رهبری، سرلوحه کار کشور قرار گرفته و اگر کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، به آن توجه داشته باشند، می توان بر موانع موجود، فائق آمد .

علی رضا اسکندری، افزود: در شعار امسال، خطاب مستقیم ایشان، به استفاده از مشارکت جمعی است. موضوعی که خوشبختانه در آخرین نشست آسیب شناسی روند سرمایه گذاری در شهر شیراز، در بهمن ماه سال گذشته، بدان پرداخته شد.

وی، تصریح کرد: در این راستا، انتظار می رود، شهرداری شیراز، نسبت به ارائه برنامه جامع اقتصادی، در خصوص تحقق شعار سال و استفاده از حداکثر توان مدیریت شهری، در این امر اقدام نماید، ظرفیتی که مدیریت شهری، می تواند از مسیر سرمایه گذاری، گام های موثری را در تحقق شعار سال، به عنوان نهاد پیشران در توسعه و آبادانی کلان شهر شیراز بردارد.

اسکندری، گفت: البته این به شرطی است که شهرداری شیراز، این ماموریت ویژه را به تمام مناطق و سازمان های تحت پوشش خود، در خصوص امر سرمایه گذاری، ابلاغ و شاهد حاکم شدن ادبیات فنی سرمایه گذاری در بدنه مدیریت شهری باشیم.

وی، افزود: در این ارتباط، کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری، از مدیریت شهری انتظار دارد، استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی، در پروژه های مختلف شهرداری و بهره مندی از ظرفیت بی بدیل مشارکت شهروندان را به عنوان یکی از سیاست های دوره ششم شورای اسلامی، در دستور کار قرار دهد.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: به همین منظور، نقش شهرداری برای ورود شرکت های تامین سرمایه، فراهم نمودن زیرساخت ها است که در این ارتباط هم تلاش ها، برای آغاز فعالیت رسمی صندوق زمین و ساختمان، پس از اخذ مجوزات لازم و قانونی در تیر ماه سال جاری، انجام شد تا بتوان از این ظرفیت نیز برای ساخت شهری در خور شهروندان فهیم شهر شیراز، استفاده کرد.

true
true
شهرداری شیراز ظرفیت تحقق شعار سال را دارد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true