×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
شغل، بیمه و مسکن ورزشکاران نیازمند نگاه ویژه رئیس‌جمهور 

شغل، بیمه و مسکن ورزشکاران نیازمند نگاه ویژه رئیس‌جمهور ، به گزارش شهر مردم، قهرمان ملی‌پوش پارادوومیدانی گفت: رئیس جمهور آینده برنامه صحیحی برای مسکن ما قهرمانان در نظر بگیرند، چرا که قهرمانان سربازان کشور هستند و برای ایران عزیز می‌جنگند تا افتخارآفرین باشند. آن‌ها از دولت جدید نیز انتظار عملی کردن برنامه‌ها را دارند.

به گزارش شهر مردم به نقل از ایسنا ،علیرضا مختاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، به بیان مطالبه جامعه ورزشی از رئیس جمهور آینده پرداخت و اظهار کرد: انتظار من از رئیس جمهور آینده فراهم کردن شغل، مسکن و بیمه ورزشکاران قهرمان است که باید نگاه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشند و فقط در حد صحبت کردن و شعار نباشد.

وی افزود: چند ماه از مسابقات پارا المپیک توکیو گذشته و من تنها مدال‌آور پارا المپیکی استان اصفهان بودم. حقوق و پاداش ناچیز ما بعد از چندماه پرداخت شد. امیدوارم رئیس جمهور آینده برنامه صحیحی برای مسکن ما قهرمانان در نظر بگیرند، چرا که قهرمانان سربازان کشورهستند و برای ایران عزیز می‌جنگند تا افتخارآفرین باشند. آن‌ها از دولت نیز انتظار عملی کردن برنامه‌ها را دارند.

این بازیکن مدال‌آور ادامه داد: من بعد از برگشت از مسابقات جهانی کوبه ژاپن، تمرینات سخت خود را برای مسابقات پیش‌رو در دو نوبت صبح و بعد از ظهر شروع کردم و اکنون فقظ ۸۰ روز دیگر تا پاراالمپیک فاصله است.

مختاری درباره بازی‌های مهم پیش‌رو، توضیح داد: پاراالمپیک پاریس در پیش است. سال گذشته در مسابقات جهانی  پاریس ۲۰۲۳ علاوه بر کسب سهمیه در مسابقات آسیایی  هانگژو رکورد خوبی را ثبت کردم. امسال در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهر کوبه ژاپن به مدال برنز به دست پیدا کردم و در حال حاضرآماده رنکینگ سوم مسابقات جهانی و المپیک پاریس می‌شوم.

true
true
شغل، بیمه و مسکن ورزشکاران نیازمند نگاه ویژه رئیس‌جمهور 
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true