×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سرمربی فجر سپاسی شیراز : مقتدرانه در جام حذفی  به مصاف  گل گهرسیرجان می‌رویم    

سرمربی فجر سپاسی شیراز : مقتدرانه در جام حذفی  به مصاف  گل گهرسیرجان می‌رویم، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی ایران، گفت:‌ با تمام قوا مقابل این تیم خوب لیگ برتری شرکت خواهیم کرد.

 

به گزارش شهر مردم، دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی ( آزادسازی خرمشهر) روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

مهدی رجب زاده عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:‌ نظرباشگاه و کادر فنی از ابتدا این بود که در جام حذفی قوی شرکت کنیم.

وی اضافه کرد:‌ باتوجه به اینکه هفته قبل بازی ما برابر استقلال ملاثانی اهواز برگزار نشد می خواستیم این فرصت به بازیکنانی بدهیم که کمتر در لیگ بازی کردند هرچند آنهایی هم که بازی نمی کنند تفاوتی با بازیکنان اصلی ندارند و همه در یک سطح قرار دارند.

مقتدرانه در جام حذفی  به مصاف  گل گهرسیرجان می رویم    

می خواهیم برابر گل گهر موفق باشیم

وی اضافه کرد:‌ برای اینکه بازیکنان ما از شرایط مسابقه دور نشوند با آمادگی کامل برابر خیبر در لیگ دسته یک قرار گیریم به این جمع بندی رسیدیم هم از بازیکنان اصلی و هم از ذخیره ها استفاده کنیم.

رجب زاده ادامه داد:‌ قطعا برابر گل گهر یک بازی خوب و محکمی انجام می دهیم و هدف ما این است در این بازی هم موفق شویم.

رای بازی با استقلال ملاثانی زودتر صادر شود

سر مربی تیم فجر شهید سپاسی در مورد بازی بر گزارنشده این تیم برابر استقلال ملاثانی هم گفت: همه چیز مشخص است چرا که در جلسه پیش از بازی مشخص شده بود که بازی در زمین غدیر اهواز برگزار می شود و همه هم امضا کردند.

او تاکید کرد:‌ ‌می خواهیم طبق قانون عدالت رعایت شود چرا که ما حتی حدود سه ساعت پشت در ورزشگاه غدیر اهوازیم ماندیم.

رجب زاده گفت:‌ مشابه همین اتفاق پیشتر در بازی خلیج فارس ماهشهر و خیبر خرم آباد که میزبان ماهشهر نتوانسته بودند شرایط بازی را فراهم کنند کمیته انضباطی نتیجه بازی را سه بر صفربه سود خیبر اعلام کردند و ما هم می خواهیم همین عدالت رعایت شود و بازی سه بر صفر به سود ما اعلام کنند.

وی گفت:‌ انتظار داریم کمیته انضباطی قبل از بازی ما با خیبر در زمان کوتاه نتیجه را اعلام و در جدول هم سه امتیاز لحاظ شود.

همچنین پیشتر هم حسین عمادی سرپرست باشگاه فجر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفته بود از کمیته انضباطی می خواهیم مانند دیدار تیم های خلیج فارس ماهشهر و خیبر خرم آباد که ماهشهری ها نتوانسته بودند بازی را در زمان مقرر برگزار کنند و نتیجه آن سه بر صفر به سود خیبر اعلام شد،‌ نتیجه بازی ما برابر تیم استقلال ملاثانی اهواز هم به سود ما اعلام شود.

وی اضافه کرد: ‌برابر با بند پنج ماده ۸۴ آیین نامه انضباطی باید تمام مقدمات لازم برای برگزاری مسابقه در ساعت مقرر از سوی تیم میزبان آماده شود که این اتفاق در بازی مقابل استقلال ملاثانی اهواز رخ نداد.

در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

هم اینک در جدول رده بندی لیگ دسته یک پس از انجام بیست و هشت بازی خیبر خرم آباد با ۶۴ امتیاز در صدر قرار دارد، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

به نفل از ایرنا، فجریها روزچهارشنبه ۱۳اردیبهشت ماه در هفته بیست و نهم لیگ آزادگان، ساعت ۱۸ در ورزشگاه حافظیه شیراز و در یک بازی حساس به مصاف تیم خیبر خرم آباد، صدرنشین می رود.

true
true
سرمربی فجر سپاسی شیراز : مقتدرانه در جام حذفی  به مصاف  گل گهرسیرجان می‌رویم    
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true