×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
سردار پاکپور: بنگاه های پرورش تروریست و خرابکار در برخی کشورهای همجوار شناسایی شده است

سردار پاکپور: بنگاه های پرورش تروریست و خرابکار در برخی کشورهای همجوار شناسایی شده است ، فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در برخی کشورهای خارجی، بنگاه های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و این تروریست ها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می شوند که البته برخی این بنگاه ها در بعضی کشورهای همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است.

به گزارش حوزه دفاعی شهرمردم، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز یکشنبه در همایش سراسری نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: سلسله اقدامات آشکار و پنهانی در نیروی زمینی سپاه جریان دارد که تاکنون بسیاری از تهدیدات را در نطفه خفه کرده است.

وی به نقش مهم و موثر نیروی زمینی سپاه در جغرافیای وسیع کشور برای صیانت از آرامش و امنیت مردم اشاره کرد و افزود: اگر چه بسیاری از دسیسه های تروریستی و ضد امنیتی دشمن شناسایی و خنثی شده است اما دشمن پس از هر شکست و ناکامی، نقشه های تروریستی تازه ای طراحی کرده است.

سردار پاکپور ادامه داد: اگر برخی طراحی های تروریستی دشمن شناسایی و منهدم نمی شد، آسیب های سنگین و گسترده ای را متوجه امنیت مردم می کرد و تلفات انسانی زیادی به بار می آورد.

وی در ادامه به بهره گیری سرویس های دشمن از ظرفیت گروهک های تروریستی، داعشی، سلفی در منطقه گفت: سرویس های دشمن تولید و طراحی اقدامات تروریستی و تجهیز و تدارک و هدایت و سازماندهی تروریست ها را بر عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در برخی کشورهای خارجی، بنگاه های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و عامل جنایت آفرین پرورش داده می شود و این تروریست ها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می شوند که البته برخی این بنگاه ها در بعضی کشورهای همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است.

وی افزود: در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد ۳۰ نفر از عوامل تروریستی بکارگیری شده تربیت یافته با افکار و آموزه های داعشی و سلفی، هویتی کاملا خارجی داشتند.

همایش سراسری نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه طی دو روز با اجرای برنامه های گوناگون در تهران پیگیری و به پایان رسید.

true
true
سردار پاکپور: بنگاه های پرورش تروریست و خرابکار در برخی کشورهای همجوار شناسایی شده است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true