×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
زمینه وحدت و رسیدن به ” نامزدی واحد ” را فراهم آورید

زمینه وحدت و رسیدن به ” نامزدی واحد ” را فراهم آورید، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، جامعه اساتید حوزه علمیه فارس، مرکز مدیریت حوزه های علمیه فارس و جامعه روحانیت شیراز در نامه ای به نامزدهای ریاست جمهوری خواستار انتخاب نامزدی واحد در انتخابات شدند.

در این نامه که خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی و آقایان دکتر قالیباف ،دکتر جلیلی ، دکتر زاکانی و دکتر قاضی زاده هاشمی نوشته شده است، آمده است: همانطور که واقفید این دوره از انتخابات به دلایل ذیل، از حساس ترین دوره های انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ایران اسلامی است: ۱ – خط مشی و ریل گذاری های ارزشمندی که رئیس جمهور شهید برای آبادانی کشور و ارتقای جایگاه ایران اسلامی در پیش گرفت، نیاز به استمرار و پویایی هرچه بیشتر دارد و این مهم تنها با انتخاب رئیس جمهوری مقتدر و با پشتوانه قوی مردمی امکان پذیر است. ۲- جهان در آستانه رویدادی بزرگ و تاریخی قرار دارد . چرا که رژیم غاصب صهیونیستی در آستانه شکست و اضمحلال و جبهه مقاومت در شرف پیروزی بزرگ است. ۳ – با توجه به امور فوق، مطمئنا جبهه استکبار جهانی بیکار نخواهد نشست و با همه امکانات خود سعی خواهد نمود در انتخابات ایران تاثیرگذار باشد.

در ادامه این نامه آمده است: توجه به این دلایل، مقتضای عقل و شرع و وجدان و خواست نخبگان حوزه و دانشگاه و درخواست امت حزب ا… آن است که شما عزیزان هر چه زودتر تدبیری اندیشیده زمینه وحدت و رسیدن به ” نامزدی واحد ” را فراهم آورید. به نظر می رسد برای این منظور، شیوه معقول آن است که پس از طی مراحلی از تبلیغات، طی یک نظرسنجی دقیق، هر نامزدی که توان رای آوری بیشتر داشت، در عرصه بماند و دیگر نامزدها به نفع او کنار روند.

در این نامه آمده است: بی تردید این تصمیم متعهدانه، در تاریخ خواهد ماند و به عنوان نشانی از بصیرت انقلابی شما ثبت خواهد شد و البته بدیهی است در غیر این صورت، تاریخ به گونه ای دیگر قضاوت خواهد کرد و باید پاسخگوی عملکرد خود در پیشگاه شهیدان و امام شهیدان باشیم.

true
true
زمینه وحدت و رسیدن به ” نامزدی واحد ” را فراهم آورید
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true