×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رکاب‌زن شیرازی به دنبال ثبت دومین اتفاق تاریخی

رکاب‌زن شیرازی به دنبال ثبت دومین اتفاق تاریخی،  دختر تاریخ‌ساز دوچرخه سواری ایران در بازی‌های آسیایی، حالا عزم خود را برای رقم زدن یک اتفاق تاریخی دیگر جزم کرده است.

 

به گزارش شهر مردم، مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور در بخش بانوان روز یکشنبه، ۱۶ مهرماه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در شیراز برگزار شد.

فرانک پرتوآذر که چند روز پیش در هانگژو، نخستین مدال تاریخ دوچرخه سواری بانوان ایران در بازی‌های آسیایی را کسب کرده بود، در مسابقات قهرمانی کشور نیز مطابق پیش‌بینی‌ها روی سکوی نخست ایستاد.

وی پس از این قهرمانی به خبرنگار ایسنا گفت: خوشحالم که شهرم پس از سال‌ها میزبان یکی از مسابقات دوچرخه سواری شد. امیدوارم این راه ادامه پیدا کند و ما بتوانیم شاهد حضور بیشتر بانوان شیرازی در عرصه دوچرخه سواری باشیم. طبیعتا وقتی این اتفاق بیفتد، شاهد رشد بیشتر دوچرخه سواران و ظهور قهرمان‌های بیشتر نیز خواهیم بود.

پرتوآذر در خصوص کسب مقام قهرمانی نیز گفت: من برای هشتمین بار قهرمان کشور شدم. این رقابت برای من از جهت حفظ آمادگی اهمیت زیادی داشت. من باید برای مسابقات قهرمانی آسیا که دو هفته دیگر برگزار می‌شود آماده شوم. برنامه‌ام این است که بتوانم با بهترین شرایط در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم.

ستاره دوچرخه‌سواری بانوان کشور در پایان گفت: امیدوارم بتوانم برای نخستین بار، سهمیه المپیک را برای دوچرخه‌سواری بانوان کشور به دست بیاورم.

در رقابت‌های جوانان قهرمانی کشور نیز یک نفر از استان فارس بر سکوی نخست ایستاد. فاطمه عباسی، دختر ۱۸ ساله کازرونی که قهرمان دوچرخه سواری کوهستان کشور شد، گفت: سطح مسابقات بسیار خوب بود. شاهد رقابت تنگاتنگی بودیم و خوشحالم که توانستم مقام قهرمانی را کسب کنم. شرایط مسابقه نیز از هر نظر ایده آل و استاندارد بود.

عباسی با بیان اینکه ۴ سال است رشته دوچرخه سواری را آغاز کرده است، افزود : در حال حاضر برای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ آماده می‌شوم. سال گذشته در این رقابت مقام چهارم را در حالی کسب کردم که فقط ۸ ثانیه با نفر سوم فاصله داشتم.

به نقل از ایسنا، وی در پایان ابراز امیدواری کرد که امسال بتواند با مدال از رقابت‌های آسیا بازگردد.

true
true
رکاب‌زن شیرازی به دنبال ثبت دومین اتفاق تاریخی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true