×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رژیم جنایتکار از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت فروگذاری نمی‌کند

رژیم جنایتکار از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت فروگذاری نمی‌کند، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، مردم انقلابی و ولایتمدار سومین حرم اهل بیت (ع) شیراز، با تجمع در بست شهید دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از جمله حمله تروریستی و تجاوزکارانه به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

این تجمع به صورت خودجوش با حضور خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم به صورت باشکوه برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در این تجمع با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این جنایت، چندین سردار سرافراز سپاه اسلام را به شهادت رسانده‌ است، گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که این رژیم جنایتکار از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت فروگذاری نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان با اشاره به در پیش‌رو بودن روز جهانی قدس گفت: با توجه به جنایت‌های گسترده این رژیم جنایتکار و کودک‌کش طی ماه‌های اخیر در نوار غزه و همچنین حمله‌های تروریستی در به شهادت رساندن نیروهای جبهه مقاومت و کنسولگری ایران باید امسال راهپیمایی روز جهانی قدس را باشکوه‌تر از هر سال برگزار کنیم.

بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق در روز دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ علاوه بر تخریب ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان به شهادت رسیدند.

بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنها به فیض شهادت نائل آمدند.

true
true
رژیم جنایتکار از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت فروگذاری نمی‌کند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true