×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی جلد اول مجله نقد اندیشه/۲۰گفتار درباره بحران فکری جریان اسلامی تا شبح دائمی ارتجاع

رونمایی جلد اول مجله نقد اندیشه/۲۰گفتار درباره بحران فکری جریان اسلامی تا شبح دائمی ارتجاع، جلد نخستین شماره از نشریه نقد اندیشه رونمایی شد.

 

 

به گزارش شهر مردم، جلد شماره اول مجله نقد اندیشه رونمایی شد. در این شماره مطالبی از جمله اسرار مذاهب جدید، که شامل متن کامل گفتگوی توقیف شده با دکتر سیدحسین نصر در برنامه شوکران است، همچنین بیست گفتار درباره بحران فکری جریان اسلامی، همراه گفت‌وگو با حاتم قادری، شهیندخت خوارزمی، محمود رجبی، محمد صنعتی و… از دیگر گفت‌وگوهای آمده در این شماره به هستند.

شبح دائمی ارتجاع، مقاله‌ای اختصاصی از اسلاوی ژیژک، طالبان به وحی اسلامی خیانت می‌کند، گفت‌وگوی اختصاصی با چارلز تیلور، اولویت آزادی بر دین؟ میزگردی با حضور رضا امیرخانی، مهدی نصیری، ناصر نقویان، شریف لکزایی و سهیل اسعد و اندیشیدنِ هوش مصنوعی، آینده تفکر در جامعه شبکه‌ای همراه گفتگو با مانوئل کاستلز از دیگر مطالبی بوده که در این شماره خواهید بود.

در فهرست مطالب این نشریه همچنین عنوان خطر تجزیه ایران فرهنگی که مربوط به  گفت‌وگوهایی با فتح‌الله مجتبائی، محمدجعفر یاحقی، عبدالمجید ارفعی، رادولف متی، فریدون مجلسی و… بود، دیده می‌شود.

گفتنی است؛ مجله نقد اندیشه به مدیرمسئولی و سردبیری پیام فضلی‌نژاد در ۲۴۸ صفحه و با قیمت ۱۳۰ هزار تومان از هفته آینده در سراسر کشور توزیع می‌شود.

true
true
رونمایی جلد اول مجله نقد اندیشه/۲۰گفتار درباره بحران فکری جریان اسلامی تا شبح دائمی ارتجاع
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true