×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از ۱۶ خودرو تولید داخل در نمایشگاه بین المللی فارس

رونمایی از ۱۶ خودرو تولید داخل در نمایشگاه بین المللی فارس،به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز روز گذشته آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس گفت: در این نمایشگاه از ۱۶ مدل خودرو سواری و تجاری که از این بین ۹ خودرو سنگین و ۷ خودرو سبک رونمایی شد.

محسن نهاوندی با بیان اینکه ۳۲ تولیدکننده خودروهای سبک و سنگین در نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند، گفت: این نمایشگاه در ۲۰ هزار متر مربع فضای برپا شده است.

وی افزود: شرکت های شایان دیزل، پرشیا خودرو، آرین موتور، کرمان موتور، گروه بهمن، نبکا(نوین ماهان)، آرشام خودرو، زامیاد، فردا موتور و مایان(دیما دیزل ) از  محصولات جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کردند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت : علاوه برتولید کنندگان استان فارس شرکت های از استان های تهران، کرمان ، قم و البرز نیز حضور دارند.

نهاوندی افزود :  در این نمایشگاه علاوه بر خودروهای سبک و سنگین انواع ماشین های برقی، موتورسیکلت و دوچرخه هم به مخاطبان عرضه شد.

وی با اشاره به حضور تمامی خودرو سازان کشور در این نمایشگاه گفت : برخی از شرکت های خودرویی برای آشنایی بیشتر مخاطبان  با خودرو های خود در محوطه نمایشگاه زمینه را برای تست رانندگی فراهم کردند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی با اشاره به صنعت حمل نقل به عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه و تجارت افزود در این نمایشگاه شرکت های خودرویی فضایی برای ارائه خودروهای کشنده ها و معرفی آنها به مخاطبان و همچنین طرح جایگزینی با خودروهای فرسوده ایجاد کردند.

*شیراز هاب جنوب کشور و اهمیت ویژه و موقعیت استراتژیکی دارد

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی بازرگانی ایده رو نیز دراین نشست گفت: شیراز هاب جنوب کشور و اهمیت ویژه و موقعیت استراتژیکی دارد؛ ۱۵ هلدینگ اصلی کشور در این نمایشگاه حضور دارند و ۳۲ شرکت و برند خودرویی آخرین خودرو و دستاورد را در معرض نمایش می گذارند.

علی منصوریان افزود: با توجه به بهبود شرایط واردات خودرو در کشور تقاضا بالا است و بخشی از شرکت ها نتوانسته اند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

منصوریان یادآور شد: در زمینه خودروهای برقی بسیار پرقدرت ظاهر شده ایم و گروه مبنا پیشرو در زمینه خودرو های برقی آخرین دستاوردها خود را رونمایی می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی بازرگانی ایده رو با بیان اینکه از کشورهای چین، ژاپن، آلمان و کره جنوبی در این نمایشگاه مشارکت کننده داشته ایم، گفت: شرکت های دانش بنیان همواره نجات دهنده تولید کشور هستند اما به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور ندارند اما ۱۵ شرکتی که به صورت غیر مستقیم با خودروسازان در ارتباط هستند حضور دارند.

*ظرفیت شیراز بالاست

رئیس هیئت مدیره شرکت ایده رو  نیز در این نشست گفت: مشکل اساسی نمایشگاه خودرو در شیراز  مربوط به متراژ است که با حمایت ها وتلاش ها امیدواریم زیرساخت های آن ایجاد شود.

رضا احدی افزود: ظرفیت شیراز بالاست و امید است در سال آینده فضای بیشتری داشته باشیم؛ شیراز به عنوان قطب جنوب کشور ظرفیت برگزاری در سطح نمایشگاه های بزرگ دارد.

گفتنی است؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه همه روزه از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس پذیرایی عموم شهروندان است

true
true
رونمایی از ۱۶ خودرو تولید داخل در نمایشگاه بین المللی فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true