×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
دریافت ۵۰۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس فارس

دریافت ۵۰۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس فارس، شهرمردم_ فارس، دبیر علمی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر توسط دبیرخانه بیست و پنجمین دوره این جشنواره دریافت شده است.

دانیال بهادرانی دوشنبه ۱۲ شهریور ضمن بیان اینکه “حماسه سپیداران” عنوان این دوره جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس است، به خبرنگاران گفت: با وجود اینکه آخرین فرصت شرکت در این جشنواره، پایان شهریور ۱۴۰۲ اعلام شده، تعداد آثار دریافتی توسط دبیرخانه، قابل توجه بوده است.بهادرانی با اشاره به افزوده شدن بخش “شهدای شاهچراغ”  به محورهای اصلی این جشنواره، گفت: پیش‌تر نیز دو محور جدید شهدای روحانیت و شهدای مدافع امنیت به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان افزوده شده است.بهادرانی ضمن اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای مظلوم حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی الکاظم (ع)، استفاده از ابزار هنر برای این هدف را ضرورت و از اولویت‌های این جشنواره دانست.

او گفت: این دوره از جشنواره در بخش عمومی موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت را مد نظر دارد و در بخش ویژه هم به شهدای حادثه حمله تروریستی به حرم مطهر احمدبن موسی(ع) می‌پردازد. بهادرانی گفت: علاقه‌مندان به ارسال اثر تا پایان شهریور امسال فرصت دارند آثار خود را بدون محدودیت در تعداد، در قالب فایل‌های نوشتاری (word) از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی http://@hemasesepidaranfars با شماره ۰۹۰۱۶۶۹۱۹۱۵ ارسال کنند.

به گزارش شهر مردم ، آثار برگزیده این رویداد استانی به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت، که برای پنجمین سال پیاپی به میزبانی شیراز برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

 

true
true
دریافت ۵۰۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true