×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
دختران امیدمان برای آینده شهر و ایران هستند

دختران امیدمان برای آینده شهر و ایران هستند، مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: دختران امیدمان برای آینده شهر و ایران هستند. توجه به اوقات فراغت بسیار مهم است تا جایی که گاهی این موضوع یک اصل برای زندگی است.

به گزارش شهر مردم، مریم اردبیلی در مراسم افتتاحیه اردوی تفریحی و فراغتی دختران ۱۲ تا ۱۸ سال ویژه خانواده زنان توانمند و سرپرست خانوار مناطق ۲۲گانه تهران در مجموعه «شهربانو» بوستان ولایت تهران، اظهارکرد: زنان سرپرست خانوار جزء افتخارات تهران هستند، زنانی که با تمام دشواری‌ها و سختی‌ها توانسته اند دخترانی به خوبی شما پرورش داده و بزرگ کنند.
مشاورشهردار و مدیرکل اداره کل امورزنان و خانواده شهرداری تهران افزود: امروز شما دختران عزیز در این اردو آمده اید تا یک روز شاد، پرنشاط و پرتحرک را با تمام امکاناتی که در اختیارتان گذاشته شده برای خود رقم بزنید. دوستان ما بسیار تلاش کرده اند که امروز روز بسیار خوب و خاطره انگیزی برای شما باشد.

وی با بیان اینکه دختران نور چشم و امیدمان برای آینده شهر و ایران‎مان هستند، گفت: توجه به اوقات فراغت بسیار مهم است تا جایی که گاهی این موضوع یک اصل برای زندگی است. هر چند که مدرسه، تلاش و فعالیت‌های مختلف نیز بسیار مهم هستند اما امروزه در دنیا اوقات فراغت، نحوه گذران آن و تجربه‌هایی که در این پروسه زمانی می‌توانیم برای خودمان رقم بزنیم به شدت برای آینده مان سرنوشت ساز و موثر خواهد بود.

مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران خطاب به دختران حاضر در برنامه تصریح کرد: اکنون که ابتدای تابستان هستید،با تلاش از تمامی روزهای آن نهایت استفاده را ببرید و با توجه به ذائقه و علاقه مندی‎هایتان در رویدادها، خلاقیت‌ها و تیم‌های مختلف شرکت کنید. قدر دوران درخشان نوجوانی را بدانید و از فرصت‌ها وتجربه‌های پیش رو نهایت استفاده را ببرید.

اردبیلی با اشاره به برگزاری رویدادهای متنوع تابستانی ویژه زنان و دختران شهر تهران هم گفت: رویدادهای تابستانی بیشماری از سوی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برگزار می‌شود که فعالیت‌های محیط زیستی، فناوری، هوش مصنوعی، کارهای هنری و ادبی برخی از موضوعات رویداد ها هستند.علاقه مندان می توانند با توجه اطلاع رسانی‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری در این رویدادها شرکت کنند.

به گفته مشاور شهردار تهران در امور زنان وخانواده، قراراست در تابستان سال جاری اردوی تفریحی و فراغتی دیگری ویژه دختران زنان سرپرست خانوار برگزار شود.

به نقل از  روابط عمومی اداره کل امورزنان و خانواده شهرداری تهران، این اردوی تفریحی فراغتی ویژه فرزندان ۱۲ تا ۱۸ سال زنان سرپرست خانوار همراه با امکان برخورداری از امکانات ورزشی شامل دوچرخه سواری، شنا و همچنین بازی و شرکت در برنامه مفرح از سوی اداره کل امورزنان و خانواده شهرداری تهران درمجموعه شهربانو بوستان ولایت منطقه ۱۹ تهران برگزار شد.

true
true
دختران امیدمان برای آینده شهر و ایران هستند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true