×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
دبیرکل اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

دبیرکل اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت ، دبیرکل اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در پیامی به رئیس مجلس، شهادت آیت الله رئیسی را تسلیت گفت.

به گزارش شهرمردم ، متن پیام تسلیت محمد قریشی‌نیاس دبیرکل اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان در سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با نهایت تاثر و تالم، خبر دردناک از دست دادن شهید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و شهید علی آل هاشم امام جمعه شهر تبریز و شهید مالک رحمتی استاندارآذربایجان شرقی و دیگر همراهان را دریافت کردیم.

این فاجعه برای امت اسلامی که رئیس جمهور ایران و همراهانش تا آخرین لحظات عمر در خدمت آنان بودند، شوک بزرگی را به همراه داشت. این حادثه پس از افتتاح یکی از بناهای توسعه ای در مرزهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان رخ داد.

این حادثه دردناک و غم انگیز نمادی عمیق و قدرتمند را نشان می دهد، زیرا مرزهای بین کشورهای اسلامی حوزه های توسعه اقتصادی را تشکیل می دهد که منجر به پیشرفت و شکوفایی بیشتر به نفع مسلمان در هر کجا که هستند، می شود زیرا همیشه با خیرخواهی مشترک به همسایه نگریسته شده است.

بدین ترتیب کشورهای مسلمان قدرت بیشتری پیدا می‌کنند و جایگاه مناسب خود را در میان جامعه جهانی به دست می آورند و صدای آنها در مورد مسائل قابل اجرا و مهم بشردوستانه به گوش می رسد.

این دقیقاً همان کاری است که شهید رئیسی و یاران شهیدش انجام داده اند و همان کاری است که تک تک مسلمانان باید با صداقت تا زمانی که به سوی خالق خود می روند انجام دهند.

اینجانب از این طریق به مجلس شورای اسلامی و رهبری و مردم ایران تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهیدان رحمت الهی را مسئلت می نمایم. از خداوند متعال برای خانواده های آنان و ملت ایران صبر و شکیبایی و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر هر بدی و سربلندی بیشتر مسئلت دارم.»

true
true
دبیرکل اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true