×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خرید لوازم آشپزخانه بیمکث با وام قرض‌الحسنه

شرکت بیمکث با رویکردی نوین و طرحی جدید از طریق «بانک مهر ایران» اقدام به عرضه محصولات خود با وام قرض‌الحسنه نموده است.

به گزارش شهر مردم: مهندس ابوالقاسم خوارزمی، قائم مقام گروه کارخانجات شرکت بیمکث در گفت‌وگو با گویای خبر ضمن اعلام  این خبر گفت: شرکت بیمکث به منظور دستیابی آحاد مردم به محصولات با کیفیت آشپزخانه و در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود، طرح فروش اقساطی محصولات بیمکث را به صورت وام قرض‌الحسنه با همکاری بانک مهر ایران به اجرا گذاشته است.

وی در ادامه افزود: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی از قدرت خرید مردم کاسته شده که به تبع آن برای بسیاری از مردم امکان خرید لوازم آشپزخانه به صورت نقدی میسر نمی‌باشد. از این رو شرکت بیمکث به جهت تسهیل و افزایش قدرت خرید، از طریق فروش اقساطی بدون بهره این امکان را برای مردم عزیزمان فراهم کرده تا بدون دغدغه مالی به خرید محصولات آشپزخانه اقدام نمایند.

مهندس خوارزمی همچنین یادآور شد: این طرح، شامل کلیه محصولات شرکت بیمکث می‌باشد و هیچ محصولی در این طرح مستثنی نشده است لذا مشتریان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را چه به صورت سبد کامل و چه به صورت جزئی در مدل، طرح و رنگ‌های متفاوت و در بازه‌های قیمتی متنوع خریداری کنند.

وی در ادامه توضیح داد: در این طرح، اقساط ۶، ۹ و ۱۲ پیش‌بینی شده است و با توجه به این که ممکن است مشتریان آشنایی لازم با امور بانکی مربوطه و یا شرایط حضور در بانک را نداشته باشند، همکاران ما در شرکت بیمکث امور بانکی مورد نظر را برای مشتریان انجام خواهند داد.

لازمه بهره‌مندی مشتریان محترم از این طرح، افتتاح حساب و داشتن ضمانت در بانک مهر ایران است که شرایط ضمانت وام نیز یک فقره چک و یا گواهی کسر از حقوق می‌باشد.

قائم مقام گروه کارخانجات شرکت بیمکث افزود: مشتریان پس از انتخاب محصول مورد نظر در سایت شرکت به نشانی (bimax.ir) یا مراجعه حضوری به فروشگاه‌های سطح شهر و انتخاب محصول مورد نظر، یک پیش فاکتور برای آنها صادر و بعد از تایید پیش فاکتور و اعتبارسنجی حساب آنها، درخواست وام توسط شرکت تکمیل و محصول از شهر تهران برای مشتریان ارسال خواهد شد. همچنین در صورت برگزاری جشنواره توسط شرکت، تخفیف‌های جشنواره نیز در فاکتور آنها اعمال خواهد شد.

مهندس خوارزمی اظهار کرد: در طرح‌های اقساطی مشتریان برای خرید کالا باید مبلغ بیشتری نسبت به حالت نقدی پرداخت کنند اما در این طرح ویژه مشتریان علاوه بر پرداخت اقساطی، از تخفیف نیز برخوردار خواهند بود.

وی در پایان گفت: پس از مرحله واریز وجه، امکان ارسال محصول مورد نظر در سراسر کشور میسر خواهد بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱-۷۳۱۸ داخلی ۱۱۱ شرکت بیمکث تماس بگیرند.

 

true
true
خرید لوازم آشپزخانه بیمکث با وام قرض‌الحسنه
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true